fontanel te ver uit elkaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo hier allemaal,

Eve verhaaltje vooraf.
    Mijn dochtertje is met 36+6 geboren en moest een week in het ziekenhuis blijven in verband met veel afvallen.
    Na thuis komst is ze veel aan het huilen gegaan en in overleg met de kinderarts over gestapt op de voeding neocate omdat mijn zoontje na de geboorte een koemelk eiwit allergie bleek te hebben.
    Echter haalde dit niks uit en bleef ze krijsen dag en nacht, hierna is ze opgenomen geweest in het ziekenhuis en na 5 dagen mocht ze weer naar huis. De laatste dag in het ziekenhuis was ze wel weer wat aan het huilen maar niet veel, na thuis komst was het weer raak en weer krijsen en krijsen, je zag echt dat ze pijn had. al met tranen huilen en wallen onder haar ogen van het huilen en was ook veel aan het spugen. zelfs als je haar een uur na haar voeding neer legde liep de voeding eruit. vorige week naar de poli gegaan omdat ze maar bleef huilen, hier is ze op de zwaarste medicijnen gezet voor reflux. alleen deed dit dus ook niks. gister weer gebeld en we moesten naar de eerste hulp komen en is ze uit eindelijk dus gister weer op genomen. nou kwam ik vanmiddag aan en was het erg druk dus kon er niemand eve met me zitten om te bespreken dat ze onderzocht was door de kinderarts en wat hij dacht dus ben ik zelf maar in haar boek gaan lezen en las ik dat ze ineens een slechte drink techniek had waarvoor ze naar de logopedist gaat en naar de fysio vanwege een voorkeur houding waardoor ze een beetje een scheef nekje had en dat haar fontanel te ver uit elkaar staat. vindt het wel apart omdat ze nu al door veel artsen is onderzocht en heb daar dus niks over gehoord. maar ja omdat ik dus niemand kon spreken weet ik nu niet wat dat inhoud en wat ze er eventueel aan gaan doen. Als ik nu op google ga zoeken vindt ik alleen maar rare en heftige dingen hier over waar ik niet van uit ga dus vroeg me af of er hier iemand is die dit bekend voor komt en wat het in kan houden? ga morgen net zo lang zeuren tot ik iemand kan spreken want wil heel graag weten wat dit nou is.

groetjes miranda

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Vreemd dat ze niet even de tijd namen om het met je te bespreken! Had persoonlijk wel gewacht tot er iemand tijd zou hebben, nu zit je met allemaal vragen en onduidelijkheden.....
    Morgen echt op aandringen zou ik zeggen en beterschap/succes!

Deel Deze Pagina