Hoi Dames, Ik ben nu zo'n 9 weken zwanger.. Vorige week de eerste echo gehad en alles was goed met de kleine spruit hartje klopte en en we zagen al kleine armpjes een beentjes. Zo bijzonder!! Maar toch maak ik me soms wat zorgen. Ik heb soms zo erg buikpijn dat ik er gewoon even van verschiet! Afgelopen nacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn. De pijn zit soms links onder, wat ook te verklaren is aangezien daar een kleine kieste zit. Maar de scherpste buikpijn zit toch onder in de hele buik. Waar je ook de menstruatiepijn voelt zeg maar. Het is er ook wel mee te vergelijken alleen dan scherper. Zijn er meer dames die dit hebben?
Dit is iets wat je wel met je vk mag bespreken. Het hoeft niet meteen wat ernstigs te zijn, maar gebruikelijk is het ook niet.
ik heb gister een test gedaan en die was positief. tot dat moment echt nergens geen last van gehad. Zodra ik 2 streepjes zag kreeg ik gelijk overal last van en voornamelijk inderdaad onderin de buik. alsof ik nog elk moment ongesteld kan worden. lijkt wel alsof het tussen de oren zit haha je bent dus niet de enige maar het is wel vervelend
Herkenbaar. Ik had echt van die menstruatie buikpijn en het voelde alsof er echt wat aan het scheuren was. Dat heb ik echt tot 18 weken gehad. Voelt raar maar hoort erbij, werd mij verteld. Zolang het maar uit te houden was en niet erger werd.
Dankjewel voor de reacties meiden.. Het gaat nu wel weer wat beter. en het is inderdaad wel uit te houden maar wel erg vervelend soms! Volgende week ga ik naar de vk dus dan ga ik het even bespreken. Ik maak me soms gewoon wat te druk denk ik haha die hormonen hè grrrr
Volgens mij valt dat best wel mee. Ik heb ook veel last van een 'druk' onderin mijn buik, en volgens mijn vk hoort dat er nu eenmaal bij. Kan me niet meer herinneren dat ik dat bij mijn eerste ook had haha, maar goed het is ook wel logisch als je leest wat je lichaam nu allemaal doormaakt.