Heel veel zoete dingen, vooral snoepjes enzo, terwijl ik daar normaal nooit zin in heb. En koude melk met cornflakes of smacks of andere ontbijtgranen, die kan ik de hele dag door wel eten. En liga milkbreaks.
1e zwangerschap: frikandel speciaal in het begin, daarna zoute salmiak snoepjes en augurk, ja ook tegelijk.. 2e zwangerschap: frikandel speciaal en cola. Verder echt geen trek in vlees/vis/kip..
Eerste weken vooral rijstwafels en thee, nu vervangen door sla, groene ijsthee, aardbeien en volkoren knäckebrod met kaas of grillworst Oja en yoghurt en vla, heerlijk! Gelukkig is het meeste niet zo ongezond! Normaal gesproken houd ik juist van chocola, chips en toastjes met vette troep Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen als ik niet meer zo misselijk ben..
Cravings? Helemaal geen last van! Vind het maar raar. Dus had het een paar weken geleden maar bedacht dat ik een snoep-craving moest hebben maar kwam al snel mn neus uit. Nee. Geen cravings. Gewoon net als altijd lekker eten .
Ik heb eigenlijk niks bijzonders gehad. Vond voor twee weken courgettes heel lekker, maar daarna verdween dat ook weer meteen.
Brood, alles wat met brood te maken heeft haha.. Ik heb een afkeur voor warm eten dus dit komt goed uit Vanavond lekker 2 havenini's soort van bruine harde broodjes met zaden, lekker beenhamsalade erop mjum mjum
Eerste: elke ochtend hagelslag, alles met gebak en taart. Nu van de tweede: koude chocomel, jus d'orange en pepernoten!
Zo grappig om te lezen he al die verschillende cravings. Voedsel waat je eerst totaal niet naar omkijk kan je ineenkeer zo naar verlangen. Gelukkig voor de 'ongezonden meiden' onder ons waar ik af en toe ook onderval gelukkig is t maar tijdelijk hihi
Melk! Liters melk... heb ik echt alleen als ik zwanger ben! Verder hartige dingen (vorige zwangerschap was het juist zoet!)