Hoi Dames, Bij onze dochter heb ik altijd zelf gekookt en fruit klaargemaakt en ben van plan om dat bij deze baby weer te gaan doen. De vorige keer heb ik gebruik gemaakt van een stoommandje (IKEA) in een pan om groente/fruit te stomen en vervolgens alles met een staafmixer fijn gemaakt. Nu zag ik zojuist in de Lidl folder een 2-in-1 foodprocessor voor babyvoeding staan. Mijn vriend is er helemaal voor om zo'n apparaat te kopen, maar ik twijfel nog. Wat zijn jullie ervaringen met zo'n apparaat? Hoeft niet perse die van Lidl te zijn, Avent, Alecto ervaringen zijn ook zeer welkom!
Ik heb zelf een Philips avent en ik vond het echt ideaal. Nu eet mijn zoontje grotendeels met ons mee en gebruik ik het apparaat voor mezelf (humus, falafel, sausjes, soep).
Hier ook een philips avent en ook de eerste maanden van de eerste hapjes veel gebruik van gemaakt. Makkelijk en snel. Moet zeggen dat hij nu alweer een tijdje ongebruikt in de kast staat, ze eet nu grotendeels met ons mee. Dus eigenlijk gebruikt vanaf 4,5 maand tot 9 maanden ongeveer. Wij hebben zelf ook een blender, dus de hummus etc. zoals hierboven wordt aangegeven maak ik daar mee, maar als je die niet zelf hebt is de philips avent daar ook handig voor.