Grrrr!!:x Wéér iemand die niet komt opdagen! Ik had een oproep geplaatst voor een thuiskapper. Eén dame belt mij, ze klinkt leuk en aardig, ze woont in de buurt, ze zou langs komen vorige week vrijdag. Maar die ochtend, een uur voor onze afspraak, belde ze af omdat haar zoontje ziek was. Goed, dat kan gebeuren. Dus we verzetten de afspraak een week en ze zou vandaag hier zijn tussen half 10 en 10 uur. Dus ik stuurde haar nog een berichtje om 9 uur: "Hoi ***, zie ik je zo? Groetjes". Maar nee hoor, ze is er niet en ze laat niks weten. Dit heb al 2x eerder gehad, met schoonmakers, ook via marktplaats. Ik spreek die mensen, maak een afspraak en vervolgens komt er niemand. Herkenbaar, of heb ik gewoon pech? Ik heb in ieder geval een verschrikkelijk kapsel, geen kapper, maar wel de opening van een nieuw kantoor vanmiddag waar ik zeer respresentatief te voorschijn moet komen. Als ik geen zorg had over een 1,5 jarige relpeuter kon ik misschien nog naar de Brainwash ofzo, maar dat zit er nu niet in. GGGGRRRRRR
Lekker dan! Zou ik ook pissig van worden! Als je geen oppas hebt zou ik gewoon met peuter en al gaan hoor, ze hebben vast speelgoed ofzo, desnoods lekker pedagogisch onverantwoord een tablet met filmpje mee ofzo...
Ik zou ook een boze review plaatsen en met kindje en al naar de kapper gaan. Desnoods tablet / mobiel mee met filmpje erop en het simpel houden bij de kapper, dus geen uren met een kleurtje / permanent ofzo
Thanks Het dekt de lading wel. Dus meenemen naar de kapsalon is echt geen optie, geloof me. Dat neemt geen kapster me in dank af.
Ja, zoiets zal ik moeten doen. Wel echt ongemakkelijk hoor, ik moet ook nog van alles voorbereiden voor die opening vanmiddag qua eten. Daarom die thuiskapper zo vroeg in de morgen! Maar goed, we maken er wat van vandaag.
staart in, lekker rommelig vastzetten met kleine klemmetjes, of een hoed, pet of hoofddoek. altijd goed