Diensten via marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Aylen, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Grrrr!!:x

Wéér iemand die niet komt opdagen! Ik had een oproep geplaatst voor een thuiskapper. Eén dame belt mij, ze klinkt leuk en aardig, ze woont in de buurt, ze zou langs komen vorige week vrijdag. Maar die ochtend, een uur voor onze afspraak, belde ze af omdat haar zoontje ziek was. Goed, dat kan gebeuren. Dus we verzetten de afspraak een week en ze zou vandaag hier zijn tussen half 10 en 10 uur. Dus ik stuurde haar nog een berichtje om 9 uur: "Hoi ***, zie ik je zo? Groetjes".

Maar nee hoor, ze is er niet en ze laat niks weten. Dit heb al 2x eerder gehad, met schoonmakers, ook via marktplaats. Ik spreek die mensen, maak een afspraak en vervolgens komt er niemand.

Herkenbaar, of heb ik gewoon pech?

Ik heb in ieder geval een verschrikkelijk kapsel, geen kapper, maar wel de opening van een nieuw kantoor vanmiddag waar ik zeer respresentatief te voorschijn moet komen. Als ik geen zorg had over een 1,5 jarige relpeuter kon ik misschien nog naar de Brainwash ofzo, maar dat zit er nu niet in. GGGGRRRRRR

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Balen! Als ze niet komt opdagen gewoon een negatieve review plaatsen bij haar dienst op marktplaats.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lekker dan! Zou ik ook pissig van worden! Als je geen oppas hebt zou ik gewoon met peuter en al gaan hoor, ze hebben vast speelgoed ofzo, desnoods lekker pedagogisch onverantwoord een tablet met filmpje mee ofzo...

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik zou ook een boze review plaatsen en met kindje en al naar de kapper gaan. Desnoods tablet / mobiel mee met filmpje erop en het simpel houden bij de kapper, dus geen uren met een kleurtje / permanent ofzo :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    'Relpeuter' :D schitterend woord

6. Aylen

Aylen Niet meer actief

Het dekt de lading wel. Dus meenemen naar de kapsalon is echt geen optie, geloof me. Dat neemt geen kapster me in dank af.

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Niemand bij wie je de kleine even een uurtje zou kunnen onderbrengen?

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja, zoiets zal ik moeten doen. Wel echt ongemakkelijk hoor, ik moet ook nog van alles voorbereiden voor die opening vanmiddag qua eten. Daarom die thuiskapper zo vroeg in de morgen! Maar goed, we maken er wat van vandaag.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    staart in, lekker rommelig vastzetten met kleine klemmetjes, of een hoed, pet of hoofddoek. altijd goed

Deel Deze Pagina