Tja weet eigenlijk niet of ik hem hier 'mag' plaatsen of dat ik hem toch bij peuter&kleuter moet zetten, maar dat merk ik wel dan ! Ik had dus even een vraagje aan kleuterjuffen (of mama's met ervaring) ! Wij willen een nichtje van ons een abbonement op een tijdschrift oid cadeau doen voor haar verjaardag, maar nu de vraag, wat is nu een leuk maar toch ook leerzaam tijdschrift? Of zijn die dingen er juist eigenlijk alleen voor de lol en niet echt iets om te leren? Nu hebben we zitten kijken en kwamen op het blad Bobo en het blad Rompompom (als ik het zo goed schrijf). Of zullen we juist iets met boeken kiezen, en dan hadden we leesleeuw boeken gevonden en gestreepte boekjes (? oid) gevonden. Kortom weet iemand of hier wat leuks tussen zit? Wij weten het namelijk niet ! Tja over een paar jaar misschien, maar hebben we nu niks aan ! En wil ook niet iets cadeau doen wat eigenlijk helemaal niks is. En dus alle antwoorden (dus ook andere 'merken' dan die die wij gevonden hadden) zijn welkom ! Groetjes, Hanneke!
Hey, ik ben leerkracht en ik zou ook voor Leesleeuw gaan, nu is het leuk om naar te luisteren en binnen enkele jaren kan ze er zelf in leren lezen... Of de disneyCLub is ook leuk daar krijg je ook elke maand 2 boekjes met cd bij...
elke maand 1 boekje van de disney club en is erg leuk om te krijgen en om voor te lezen deze krijgt onze zoon ook en nu ook de bobo wat is de leesleeuw die ken ik niet
wij zijn net lid geworden van de gestreepte boekjes. Je krijgt er 2 per maand voor 10 euro en dat is inclusief verzending. Je kunt het stopzetten wanneer je wilt, dus je hoeft niet een jaar lid te zijn. MIjn zoontje is bijna 5 en vindt ze harstikke leuk
Het zijn dunne voorleesboekjes voor alle groepen. Je kunt dus kiezen voor groep 1 of groep 2 etc... HEt is aangepast aan de leeftijd en heeft ook tips en ideeen erbij. Bij ons werd dit vanuit school aageboden met een folder. Ze kregen er toen ook een gratis boekje bij. IK heb dit toen bekeken en gelezen met mijn zoon. Hier is de link naar hun website, daar staat alle uitleg precies bij. groeten Diana De Gestreepte Boekjes
Dankje voor de antwoorden ! We zitten nu nog te twijfelen tussen de Bobo en de Leesleeuw boeken. Gaan daar dus nog even over denken en nog even met de mama overleggen denk ik ! Die DisneyClub vind ik zelf niet zo erg leuk eigenlijk . Bedankt voor de tip maar sorry dus ! @ Veroon, Leesleeuw zijn dunne voorleesboekjes wat dan langzaam over gaat in zelf te lezen boekjes, voor zover wij begrepen hebben. Dit is net als die gestreepte boekjes op leeftijd/klas op school verdeeld. Hier de site met info -> Zwijsen - Leesleeuw: Het beste boekenabonnement dat meegroeit met je kind! en www.leesleeuw.nl