hay allemaal! ik ben zwanger van ons eerste ukje en wij ons een beetje aan het oriënteren op een kinderwagen ( en de rest ook natuurlijk) nu vind ik de wagen maxi cosi mura erg mooi maar hij is natuurlijk nogal prijzig dus ik vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft met deze wagen? daarnaast kwam mn schoonmoeder met de info dat de consumentenbond een van de duurdere wagens als slecht heeft beoordeeld :S ik ben geen lid van de consumentenbond en vind t een beetje onzin om dat te worden alleen hiervoor maar als er dus iemand is die weet welke wagen dit is hoor ik het ook graag ook zin tips van vergelijkbare wagens waar je goede ervaring mee hebt van harte welkom natuurlijk alvast heel erg bedankt! liefs
He Ja wij hebben de mura 4. Fijne wagen alleen onze eerste variant kreeg zwabber wielen schijnt n veel voorkomende kwaal te zijn. Babypark heeft ins 10 weken laten wachten op n nieuwe. Deze die we nu hebben is super maar koop m dan bij babydump die heeft goede service en daar krijg je vaak nog n autostoel cadeau ook. Op kieskeurig.nl kan je wagens vergelijken. Wij hebben de mura omdat de Duwstang hoger kan (we zijn lang) Hij past in een kleIne auto Stevige wagen Veel mogelijkheden Nadeel kleine boodschappen mandje onder vooral met t buggiezitje erop.
wat top om te lezen! wij willen ook idd graag de 4 en m bij de babydump halen omdat die in de buurt zit en de babypark niet eigenlijk bedankt!!
Wij hebben ook de Mura 3, en zijn er heel tevreden over! Ik vind dat de wagen er heel erg mooi uitziet. De stang is erg gemakkelijk te verstellen. Ik (1.65 m) en mijn vriend (1.90 m) kunnen er beiden gemakkelijk mee wandelen. Hij rijdt super goed door de grote luchtbanden. De bak is ook groot. Er ligt bovendien een goed matrasje in. Mijn dochtertje slaapt er elke nacht op, ik zet de bak op de grond naast mijn kant van het bed. Het onderstel past in mijn koffer als ik er één wiel afhaal (Seat Ibiza). Het wiel klik je er heel gemakkelijk af en terug op. De bak moet dan wel op de achterbank, naast de maxicosi. Het onderstel is, in vergelijking met de Bugaboo of de Joolz wel aan de zware kant, maar ik persoonlijk heb daar geen problemen mee.
Kijk is op deze link, super leuke aanbieding met alles erop en eraan! Deze hebben we van de week gekocht en we zijn er heel blij mee! Maxi-Cosi Mura 4 Total Black Combi '12 / '13 | Baby & Tiener
ik heb inmiddels geel wat kinderwagens gehad. en de mura 3 heb ik nog steeds. ik heb het via marktplaats gekocht voor het geval eentje mij niet zou bevallen. en gelukkig maar. nu blijf ik mooi bij de mura! heerlijke robuste wagen. rijd lekker en kan tegen een stootje. ja hij is wel zwaar, maar voor ons geen probleem! ik zou hem zeker aanraden!
Wij hebben de Mura 3, ik vind het een absolute aanrader! Hij rijdt erg lekker en soepel en is klein in te klappen. Handig ook dat alle wielen er makkelijk af kunnen voor in de auto.
De mura staat ook op mijn lijstje. Ben al een beetje aan het uitzoeken waar hij ht goedkoopst is. Baby & Koter | Maxi-Cosi Mura 4 Hybrid Walnut Brown 2013 combi kinderwagen
Ik heb een mura 4 gekocht op mp en kan niet wachten om hem in gebruik te gaan nemen . Ik heb voor deze wagen gekozen omdat ik er ook mee in het bos wil kunnen wandelen, heeft een mooie grote bak en ik erg klein op te vouwen. Ik ben er erg blij mee!
Top top!! Zwaar is ook niet erg hier hebben we nog een beetje workout als ie in de auto moet haha Weet iemand hier trouwens wat t verschil is tussen t model uit 2012 en die uit 2013?? Dr zit best wle wat prijs verschil in namelijk. Wij willen graag de brown walnut versie en t enige verschil wat ik kan ontdekken is dat er in t zitje aan de zijkant wat minder lichtbruin zit bij de 2012 verder eigenlijk niets maar je betaald er wel 200 euro minder voor.
Hier ook een mura3 top wagen! Gaat nu ronde 2 mee. Vind de kinderwagen eigenlijk helemaal niet zwaar. Voordeel ook dat als de beugels voor de bak erop zitten je in een handomdraai de maxicosi er op kan zetten. Nadeel kan zijn dat de luchtbandjes net als bij een fiets lek kunnen raken. 2x gehad allebeide keren een doorn. Maar het is zo weer gelapt. Tip bij de fietsenmaker kan je een opzetventieltje kopen voor autoband ventielen zo kan je je banden met een normale fietspomp oppompen ipv dat rottige kleine pompje
Hier de mura 3 al in gebruik vanaf 2010 Nooit een seconde spijt gehad van deze wagen. Mooie grote bak, enorm goed wendbaar. Nog nooit ongemakken gehad of iets kapot. En groot voordeel is het zitje wat je 2 kanten op kan zetten. Ik vind de wagen niet zwaar maar misschien net wat je gewend bent.
Wij hebben de mura 4 en kan ook niet wachten tot we ermee kunnen wandelen! Supermooie wagen en past prima achter in mijn aygo omdat hij zo plat ingeklapt kan worden! En als ik je een tip mag geven, koop hem via marktplaats! Staan complete sets met maxi cosi en voetenzakken erbij voor een schijntje! Die van ons heeft maar 200 gekost, daarvoor hadden we de wandelwagen + voetenzak, die wagenbak + officieel maxi cosi dekentje, maxi cosi cabriofix + voetenzak, adapters, muggennet & 2 regenhoezen en het ziet er echt nog supermooi uit!
Die link die ik in mn vorige bericht plaatste is de walnut 2013 compleet voor 499 denk niet dat je hem goedkoper gaat vinden.
Wij hebben de mura 4 uit 2012. Super kinderwagen, bak vonden we heel fijn en groot en sinds kort hebben we de buggy in gebruik en ook deze is prima! Fijne wielen, heel wendbaar. Ook heel makkelijk en compact in te klappen, en ik vind het erg fijn dat de buggy in twee richtingen te gebruiken is, kindjemet het gezicht naar je toe of met het gezichtje naar voren toe. Enig nadeel vind ik wel de bijbehorende voetenzak, hij sluit heel hoog, waardoor ons mannetje er nog niet in paste, toen hij wel al in de buggy kon. Ook de beentjes apart vind ik erg onhandig en een beetje vreemd uitzien, we hebben dus een andere voetenzak gekocht. O ja, en idd een klein boodschappenmandje...
I love my Mura! Ik sluit me aan bij alle bovenstaande veren voor de mura... Éen tip; koop niet de maxi cosi voetenzak, die is niet fijn. De lodger bunker past super en is ook in de (bijna) maxi cosi kleuren te koop. En het stuurtje gebruik ik eigenlijk pas sinds kort, maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde, mijn dochter vindt hem leuk, geen idee waarom...