Maxi cosi Tobi of Cybex Juno 2-fix?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Curly84, 30 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curly84

Curly84 Lid

26 okt 2015
    49
    0
    6
    Hallo allemaal!

Ons zoontje van 15 maanden past nog in de maxi cosi waarin hij sinds z'n geboorte in de auto zit, maar we zijn ons alvast aan het oriënteren op een volgend autostoeltje alleen komen we er echt niet uit!

Naast een super veilige stoel, vind ik het ook belangrijk dat het stoeltje ook in een (goede) slaapstand kan.

We hebben nu de "Maxi Cosi Tobi" op het oog of de "Cybex Juno 2- fix"

Iemand tips/ ervaringen/ suggesties??

Alvast heel erg bedankt!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Check bij alle modellen ook even hoe hoog de schouderbanden/hoofdsteun kan, want die leeftijdsindicatie op de stoeltjes gaat niet altijd op :)

En de maximale slaapstand mocht bij die van ons (maxicosi 2waypearl) maar tot een bepaalde lengte.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb de Cybex Juno en ik vind het een fijn stoeltje.
    Handig is dat hij met de gordel en met isofix kan, wel is het zo dat je alleen een slaapstand heb als het stoeltje met isofix is vastgemaakt (je trekt hem dan iets onderuit). Dat buikkussen is op zich handig, al heb je wel 3 handen nodig om het in te stellen, maar dat hoef je niet zo vaak te doen natuurlijk.
    En het stoeltje heeft uitstekende testresultaten van de ANWB, ook niet onbelangrijk.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben de cybex pallas m fix, dat is de meegroei variant van de cybex met vang kussen, hij kan dus tot 36 kilo mee. Is ook uitstekend getest door ANWB (noujs, als goed, hoogste score en kan lang mee )

We wilden onze 3,5 jarige niet meer achterwaarts vervoeren ivm onhandig tijdens lange rit in m'n eentje met ze, maar met een heel kleintje zou ik zelf toch nog wel voor achterwaarts gaan. Wil je dit absoluut niet, kunnen wij en onze zoonlief, de cybex aanraden! (Slaapt ook lekker en hij kan prima spelen op dat kussen )

5. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Wij hebben voor beide kinderen de Tobi gekocht. Aanrader!

6. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier ook heel tevreden over de tobi. Maar ik vind de slaapstand niet heel plat, had van mij wel wat platter gemogen.

Deel Deze Pagina