Schuldgevoel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamavyas, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Ik heb zo enorme schuldgevoel tegen over Yassir(me zoontje).

Eergisteren was ik samen met hem bij me zus, was daar ook drama me neefje van 10 jr liet Yassir op de grond vallen. Hij wilde hem leren lopen en dat ging mis. Gisteren zijn we samen op bezoek geweest en had ik niet alle aandacht voor hem. Vandaag is me broer langs geweest en was het weer hectiek in huis. Weer had ik niet alle aandacht me man heeft hem te eten gegeven. Gisteren stoot hij zijn hoofdje heel hard tegen de kledingkast. Ik schrok zo erg! Ik voel me zo slecht, ik voel me echt een slechte moeder. Ik zit hier echt met een knoop in me maag.

Ik wilde dit gewoon even kwijt en weten of er mamas zijn die dit gevoel kennen.

Groetjes

Hanan :cry:

2. Niet meer actief

Nou ik zat vroeger soms onder de blauwe plekken ik denk dat je niet overal op kan letten (krijg je volgens mij ook gestressed nerveus kind van) soms gebeuren dingen gewoon, je kan het zoveel mogelijk proberen te voorkomen maar geloof me het zal nog wel vaker voorkomen, mijn tanden stonden regelmatig in de grenen tafelm ben meerdere keren van de trap afgevallen en regelmatig mijn hoofd gestoten, ik denk dat het er een beetje bijhoort (met een zekere mate natuurlijk) maar je bent geen slechte moeder daardoor hoor!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lieverd, je bent toch geen slechte moeder?
    Dat zijn dingen die gebeuren...
    Ja kan niet 24 uur per dag er voor hem zijn, soms krijgt hij wat minder aandacht...
    En zijn hoofdje zal hij nog vaker stoten helaas...
    Ik denk dat dit dingen zijn die iedereen wel eens heeft!
    Maar je niet druk!

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Het is zo gek, dit gevoel heb ik nooit gekend. Het is alsof ik hem de afgelopen 3 dgn niet goed heb verzorgd. Me man doet ook raar vandaag.

5. Niet meer actief

die dingen gebeuren hoor.. echt! Die kleintjes zijn het allang alweer vergeten..

Zo heb ik

In astrids oor gebeten (ik wilde in een doek bijten, maar daar zat nog een stukje oor van haar tussen)
    Astrids oog bijna uitgestoken, ik zat net niet in haar oogje, maar ze heeft wel tijden een littekentje gehad.
    Haar bijna laten verzuipen in het zwembad (ik was vergeten dat ik de zwembandjes had afgedaan voor het maken van een onderwater foto)
    Deur dicht gedaan terwijl haar vinger ertussen zat.
    Haar omver gelopen.

en iedere keer voel ik me weer even schuldig, maar gelukkig maakt mijn meisje meteen weer alles goed door snel weer te lachen!

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoe bedoel je ASO? hihihihi

7. Niet meer actief

tsja.. ik ben pas echt een ontaarde moeke.... Maar sommige dingen gebeuren dus nu eenmaal. Okè, dat van die zwembad was wel echt heel lomp, want ik deed haar ook nog eens met opzet onderwater, er vanuitgaande dat ze weer boven kwam.. Mooi niet dus. Die dame zat met haar benen rechtvooruit op haar billen te wachten totdat ik haar weer kwam halen. Eenmaal boven kreeg ik meteen een glimlach toegeworpen.. ze vond het leuk!

8. Niet meer actief

haha gupsie ik lig helemaal dubbel hier ik zie het meteen voor me.... ach ja ik denk dat alle moeders het wel hebben maarja kids blijven kids en je kan nu eenmaal niet 24/7 opletten..

Share This Page