Steeds maar omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door puckje, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel is morgen 7 maand en heeft al een tijdje in de gaten dat hij zich om kan rollen van rug naar buik. Alleen nu komt het probleem :rolleyes: . Hij weet nog niet hoe hij terug moet. Het gaat nu dus zo: Emiel draait zich om. Ligt een poosje op zijn buik en gaat zeuren (wordt wat moe in de armen). Ik draai hem weer op z'n rug. Ik doe een stap opzij en meneer ligt alweer op zijn buik. Ik blijf eigenlijk bezig. Vind het een beetje vervelend voor hemzelf want met een volle maag gaat hij wat spugen op z'n buik. Vanmorgen heb ik hem op een gegeven moment maar in de wipstoel gezet met de babygym erboven zodat hij niet kon draaien.
    Heeft er iemand tips? Ik ben al druk aan het oefenen met terugdraaien maar dat lukt nog niet. In bed doet hij het niet en blijft netjes onder zijn dekentje liggen.

2. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    sven heeft dat ook eventjes gehad nadat hij had geleerd om te draaien vorige maand... Het duurde maar 1 a twee weken en toen draaide hij terug...
    Nu draait hij de hele kamer door...

Gewoon nog eventjes geduld hebben...

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    geduld is een schone zaak ;)
    Misschien na het eten misschien even wachten met laten liggen zodat zijn eten iets kan zakken, maar ik zou hem vooral wel zijn gang laten gaan.

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Elena was ook zo, heb haar vaak weer terug moeten draaien. Maar nu rolt ze zelf de hele kamer door in echt vloeiende bewegingen. Ze kunnen het op een keer echt helemaal zelf, maar tot dan moet je echt geduld hebben. En vooral lekker de gang laten gaan!

5. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Toen mijn zoontje 6 maanden was hadden wij hetlzefde probleem.
    Mijn zoontje draaide zelfs met zijn slaapzak aan op zijn buik en dan niet terug kunnen draaien natuurlijk :)
    ik ben blij dat hij terugdraaien ontdekt heeft.
    nu tijgert hij door de hele kamer. Is heel erg leuk om te zien :D

6. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Simon rolt sinds donderdag ook van rug naar buik, speelt dan op zn buik maar wordt het na een paar minuutjes ook beu... En dan idd hetzelfde verhaal! Terug op zn rug leggen, en hop, meneer ligt weer op zn buik... :D
    Ook ik zal maar geduld hebben dan! ;)

Deel Deze Pagina