Ik wil een Red Castle Babynomade gaan bestellen, maar ik weet niet zo goed of ik voor fleece of voor katoen zal kiezen. Ik woon namelijk in Spanje en de winter is hier niet zo koud als in NL, overdag minimaal 10-15 graden, maar het kan zelfs boven 20 graden zijn. Aangezien we vlak bij zee wonen kan er wel een fikse wind staan... Dilemma! Wie kan mij een goed advies geven? Misschien iemand ervaring met een voorjaars- of zomerkindje?
@Mickey: Het wordt een najaarskindje, oktober, maar dat is vergelijk baar met voorjaar/zomer in NL @Puck: Dat is fijn te weten. Hier verkopen ze ze niet in de winkel, dus ik kan het van tevoren niet voelen
ik ga hem zelf gebruiken in plaats van een jasje in de kinderwagenbak. Vandaar dat ik voor Fleece gekozen heb. Als het wat warmer is op de dag zou je een vestje kunnen aandoen als jasje
De fleece is idd niet heel erg dik, maar wel warm genoeg. Heb hem hier in de winter in de maxi cosi gebruikt waarbij zoon alleen een vestje aan had over zijn kleertjes, en dat was meer dan warm genoeg. In de wagenbak een Lodger Wrapper. Weet niet of je dat kent? Die stof is iig véél dikker. Daar lag zoon hier mee in de wagenbak, zonder jas o.i.d., ook hartje winter met vorst. (even om het verschil aan te geven qua dikte) Zou dus voor de katoenen gaan. Is dan nét even een extra laagje (zie het dan als een dunne slaapzak) die wat extra warmte vasthoudt.