Hoe trots kan een mamma zijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1eKruimeltje, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag was het dan zover.Ik had besloten een zijkant van het ledikantje van Beau zijn bed af te schroeven. Beau was net wakker en ik naar boven met de schroevendraaier zodat hij kon zien wat ik aan het doen was. Toe de zijkant eraf was hij natuurlijk meteen in en uit zijn bedje en een lol dat hij had. Dus ik dacht owjee dat word wat vanavond........Ik heb hem dus in zijn bedje gelegd en wat denk je hij slaapt en wel vrijwel meteen. Niet eruit geweest om te spelen helemaal niks. Ik ben zo trots op mijn kleine ventje.

Oke dit is natuurlijk pas de 1e avond dus wie weet wat er nog komen gaat. Maar nu ben ik ff een extra super trotse mamma!!

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Super meid.
    Hoe oud is je kindje?

Lijkt me een geweldige ervaring...je kindje zo op zien groeien.
    Hij zal er zeker aan toe zijn geweest aangezine hij goed sliep.

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat goed!
    Ja wij mama's kunnen super trots zijn he... ;)

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het ging super. Ga hem nu uit bed halen maar hoor nog niks. Beau is nu ruim 18 maanden.

5. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt wel dat je vroeg bent. maar wel heel knap van hem hoor. maar ik wil proberen zolang mogelijk in haar ledikantje te laten.
    mijn neefjes waren 3 toen ze eruit gingen. toen paste ze gewoon er niet meer in.

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben idd misschien een beetje vroeg. Maar ik ben vast niet de enige. Ikzelf heb geloof ik ook tot ruim 3 jaar en het ledikantje gelegen. Beau ligt er nu voor de 2e avond in en is keurig gaan slapen. En dat tegen mijn eigen verwachting in:D

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Leuk is dat hè? Lucas is nu ong. 2 mnd geleden 'zijkantloos' geworden :D
    Hij is er de eerste nacht wel 3x uitgekukeld :), maar sindsdien komt hij er zelf (nog) echt niet uit! Hij roept ons altijd en ligt verder gewoon lekker te liggen totdat we bij hem komen.

EDIT: hier moest het overigens wel, omdat hij probeerde eroverheen te klimmen!

Met recht trots hoor!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Knap hoor
    Hier een kindje wat net in dr eigen ledikantje ligt na bijna 14 maanden bij ons in bed te hebben geslapen

9. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijn gevoel zei dat het wel kon. Dus ik dacht ik probeer het gewoon en gaat hij eruit of valt hij er uit dan draai ik het ledikantje om. Dan komt dus de open kant tegen de muur. En boven dien gaan we voor een tweede en zo kan hij vast wennen aan een open bedje. En dan over een tijdje een groot bed.

@ Melanina: 14 maanden bij jullie in bed.....of bij jullie op de kamer in eigen bedje? Knap hoor. Beau heeft nog nooit bij ins in bed geslapen. Die ziet ons bed als een grote speeltuin:D

Deel Deze Pagina