wij laten onze geboortekaartjes ontwerpen door mijn schoonmoeder, maar wil jullie deze link niet onthouden. Ik ben echt helemaal enthousiast http://www.la-linia.nl/webshop/N_frame. ... _home.html Groetjes, Marlous
deze heb ik pas gezien bij de echoman, apart maar niet helemaal mijn ding, maar origineel is het zeker!
Nou vind het reuze meevallen juist de prijs. Ik was bij de drukker meer kwijt hoor voor gewone gedrukte kaarten. Jammer dat ik dit een half jaar geleden niet kende zeg. Vind het helemaal geweldig!
nee juist niet, ik heb het uitgerekend, en bij hun was ik nog goedkoper uit ook, enige wat het duurder maakt waren de verzendkosten. bij een kaart komen er nog diverse druk kosten bij
Ik heb bij mijn zoontje 80 geboortekaartjes besteld en 150,- betaald(bij de drukker)...hier zie ik 200,- voor 50 kaartjes...en nu weet ik wel dat deze heel erg leuk zijn dat ben ik helemaal eens! En mijn kaartjes zijn al een aantal jaren geleden, maar toch..als ik 100 kaartjes wil van die ik leuk vind betaal ik dus 400,-. ..en dan vraag ik me af hoeveel mensen mijn kaartje volgend jaar nog hebben?En hoeveel ze weg hebben gegooid....en ik vrees heel veel (zo zonde) .....Vandaar...maar ieder moet doen wat hij zelf wil natuurlijk ...maar ik vind het echt te duur ....ook al zijn ze echt geweldig. ...