Had 'm ook al in het oude topic geplaatst, maar mijn meisje gister: View attachment 413658 View attachment 413657
Ben helemaal verliefd op het broekje? Hoe valt het broekje! Zit te twijfelen of ik hem toch naar moet bestellen in welke maat zit jou kleine meid?
Leuke kleertjes prinsessa! Ediz ziet er stoer uit met z'n Nikes Bij deze mijn mannetje, bloesje h&m, broekje name-it Er kon maar een half lachje vanaf, eigenlijk had hij geen tijd voor de foto dacht ie, er is zoveel te ontdekken tenslotte
Abo! Prinsessa: Beeldig schatje! Bloemmm: Stoer hoor Ediz! Sara: Lief! YYZHU: Schattig weer! Had hem al geplaatst, nog een keer haha. Sara vandaag!
Foto van mijn facebook geplukt dus de kwaliteit zal wel weer slecht zijn. Broekje van v&d en shirt van name it
Och, wat ziet hij eruit om op te vreten! Heerlijk! Super mooie kleertjes! Hij is ook in het echt errrg leuk! Dit is maat 74, ze heeft van vrijwel alle andere merken ook 74. Hij zit zoals je ziet een beetje baggy maar dat is wel het model. Dankjewel! Wat ziet jouw zoontje er leuk uit met z'n mooie blousje! Staat 'm super! Haha, hier lukt stilzitten ook meestal niet hoor Prachtig meisje, met haar mooie kleertjes! Weer goed gedaan mama Super leuk Saartje! En wat kijk je lief!! Leuk! Lekker stoer ventje
Wat schattig dat staartje bij saar soee! Leuk shirtje sydneys! Dank je prinsessa, ja dat stilzitten er is ook zoveel te zien, vooral de dingen die niet mogen zijn het mooiste
Sydneys: Tnx, Dylan ook! Sarax en Prinsessa: Dank jullie wel! Brightness: Van Next! Zal ff een duidelijkere foto zoeken! Valt wel groot!
Ik blijf wegsmelten bij alle prachtige meiden hier! Zoveel leuke kleertjes voor te krijgen! En de stoere knullen ook heel leuk . Quinten droeg gister een broek van de hema van vorig jaar. Is eigenlijk te kort maar past mooi bij de trui, van noppies. Met zn nieuwe schoenen kan de lengte net wel. (Foto 1) Vandaag alleen een foto in z'n rolstoel. Spijkerbroek primark en shirt van noppies. (Foto 2)