fopspeen van difrax!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tjee, ik dacht dat alles heel goed gekeurd werd tegenwoordig. GA gelijk ook maar even de spenen controleren.

2. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    ja nuby is flexibel
    ziet er grappig uit als ze die speen hebben :)

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    tjee.........
    wesley krijgt ook de speen van diffrax.
    geloof dat ik meteen maar de speen van MAM, dodie uit ga koken.

maar de difrax speen zijn net zo groot als de speen van i love mama, is het dan de vorm die het doet?
    niet dat het uit maakt hoor, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
    dus bij mij gaat hij eruit.
    maar ik vroeg het me gewoon af.

groetjes susanne

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je verschillende maatjes van Difrax dan? Justin heeft er ook 1 gekregen en gebruikt m héél soms. Denk dat ik m dan ook maar weggooi, doodeng vind ik t nu! :pale:

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik heb een groene waar overal papa op staat.

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Nou goed dat jullie het schrijven zeg. Sinds vorige week heeft ferron ook zo'n vlinder model speentje van de difrax....zal ik ook maar goed in de gaten houden zeg. Hij is ook nogal bezig met het erin en eruit halen van zijn speen. Vind die speentjes wel vrij groot hoor.
    Wist ook niet dat dit al meerdere keren gebeurd is, en dat er nu grotere versies zijn!
    ga toch maar weer Bibi speentjes kopen denk ik (die had ik normaal gesproken)

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja ik hoorde het laatst ook al van iemand! Hier ook alleen Bibi :)

8. sim

sim Niet meer actief

dat gedeelte van de neus naar de kind is wel dunner, ws is het op een bepaalde manier er in één keer in gegaan. die speen zat tegen zijn wang en hij probeerde zijn mondje weer dicht te doen. ik waarschuw nu echt iedereen ervoor. maandag op het buro geweest en de arts zei dat ze dat al meer had gehoord. ik dacht echt dat het sporadisch voorkwam maar hoor het nu steeds meer, doodeng gewoon daar blijf ik bij.

vandaag een avent geprobeerd (van 6 tot 18 maand) vond die andere zo klein dat spuugt ie direct uit en die van nuby ook :( morgen ga ik weer doorzetten hoor met die avent, hij is net zo lang als bibi, maar het schildje is lekker groot, ik snap wel dat die nuby helemaal anders aanvoelt in zijn mond, maar misschien straks als hij tandjes gaat krijgen dat het dan wel lekker voelt..

Deel Deze Pagina