Fopspeen vraag

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door poema, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    Hoe doen jullie dat met fopspenen? Koken jullie die ook elke dag uit en bewaren jullie ze in de koelkast? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet doe. Uitkoken doe ik alleen als ik er aan denk. En bewaren in de koelkast doe ik niet. Er zit er zelfs eentje standaard in de luiertas voor je weet maar nooit. Is dit wel ok?

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Alleen nieuwe fopspenen kook ik de eerste keer uit, daarna kook ik ze nooit meer uit. Ik doe de fopspenen wel elke week even in de magnetronsterilisator, maar ik had van de kraamzorg begrepen dat ik eigenlijk ook niet hoeft. Even afspoelen schijnt ook al voldoende te zijn als ze de eerste keer maar even uitgekookt worden. Ik bewaar ze ook niet in de koelkast. Ik heb de fopspenen echt overal en nergens liggen voor het geval dat...

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ik kook de fopspenen in het begin uit en daarna elke week samen met de flesjes.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik doe hetzelfde als Wolly.. Als ze nieuw zijn kook ik ze uit en verder doe ik ze in de magnetronsteralisator samen met de flessen en dan verzamel ik dus overal even de fopspenen vandaan.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier liggen ze wel in de koelkast (daar horen ze te liggen tenminste, ze zwerven ook regelmatig door het huis) . Maar dat is simpelweg omdat Fae dat 'lekker' lijkt te vinden. Geef ik snachts als ze huilt haar speentje, dan huilt ze door, geef ik een koude uit de koelkast, dan slaapt ze zo verder :( :)

We zijn hier overigens mee begonnen toen ze aften had in haar mondje, waar niets aan te doen was, en koelen was het enige wat hielp en dat deden we dus door een koude speen te geven.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    gooide ze altijd bij het uitkoken van de flesjes in
    en bewaarde ze in een doosje in de koelkast

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier ligt er een in de box een in bed en er hangt er 1 aan het auto stoeltje als ze op de grond vallen leg ik ze in kokend water aar verder eigenlijk niet.

Deel Deze Pagina