doen alle kindjes dat op die leeftijd van 9 maand? Ze kan wel zelf staan, maar lopen nog niet. Soms neem ik haar aan twee handjes en gaan we even stappen, maar dan loopt ze altijd op haar teentjes.....
hej, ok, bedankt voor je snelle antwoord! Ik maakte me er ook niet echt zorgen om, maar het viel me zo ineens op!
Amy is nog geen 9 maanden maar als ze staat ( nog niet los ofzo) dan is het ook op haar tenen. Vroeg me ook af of het erbij hoort maar zie alweer dat ze niet de enige is die dat doet.
Eva staat wel echt plat op haar voeten... maar zodra ze gaat lopen gaat ze inderdaad meestal op haar teentjes staan.
Ja hier ook en nu hij gewoon los loopt staat hij netjes plat op zijn voetjes! De laatste keer dat ik op het CB was, toen liep Youri ook nog op zijn tenen en haar eerste reactie was meteen.................Owww dat doen ze bijna allemaal! Dus het komt echt helemaal goed
Kyano stond ook altijd plat op zijn voetjes maar zodra ik hem aan zijn handje vast hield om een stukje te gaan lopen dan ging dat altijd op zijn teentjes hihihih ik dacht toen ook dat hij de enige was die dat deed maar toen hij echt zelf ging lopen ( hij was toen net een jaar ) toen ging meneer als platvoet lopen