Verborgen reflux en Zantac

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Patjuh2010, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met verborgen reflux en zantac? Mijn zoontje heeft dit vanmiddag voorgeschreven gekregen.
    Hoe lang duurde het voor jullie verbetering zagen?
    Ik ga er niet vanuit dat het gelijk werkt, maar vraag het me gewoon af...

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft zantac gekregen en dat werkte heel goed en merkte al snel verschil. Moest het 2 x per dag geven. Sterkte! ik hoop dat je ook snel verbetering merkt met je kleintje.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hadden we er vrijwel direct verbetering mee. Was hier helaas niet voldoende en ging niet samen met de medicatie voor haar hart/haar hartafwijking, dus uiteindelijk een ander middel gekregen, maar we zagen dus direct effect.

4. memv2

memv2 Actief lid

Feb 17, 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje heeft ook zantac gehad. Dit had officieel een paar dagen nodig om in te werken maar bij ons werkte het alvrij snel. Ook wij gaven het 2x daags met een spuitje. Hier werkte het goed.

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    Hier werkte het ook redelijk snel!
    De dokter gaf aan een week of twee, maar dit was echt wel eerder hoor.

Succes ermee!

6. Suits

Suits Actief lid

Aug 1, 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Wij hebben het ook voorgeschreven gekregen, echter kreeg ik de volwassen versie met alcohol erin. Leek mij niet zo'n goed idee voor mijn ukje van toen 3,5 maand. Er is ook een alcoholvrije versie dus check dat even goed voordat je het geeft. Ik heb er een flinke discussie met de apotheek over gehad....

7. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Binnen 3 dagen zagen we er resultaat van

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vrijdagavond meegekregen op de hapost, en gelijk gegeven thuis. Ze sliep die nacht voor het eerst door, en ik geloof nog steeds dat dat dor die Zantac kwam ;) ze was toen 5weken.

9. Moekje

Moekje Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Onze zoon krijgt ook zantac en we zagen direct verschil!
    Hij is sindsdien van zijn uitslag af en zijn spuitluiers, ik weet natuurlijk niet of dit door de zantac komt ( zal wel niet) maar het is wel heel toevallig haha sindsdien slaapt hij ook lekker door!
    Geef je ook Nutriton (johannes broodpitmeel) ? Dat heeft bij onze kleine heel erg geholpen tegen het opkomen van de voeding. Want ook al heeft hij een verborgen reflux, de voeding komt wel omhoog maar hij slikt het weer door. Dat is ook geen fijn gevoel voor ze ;)

Succes

10. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Wow wat een verschil!! We zijn zondag begonnen en gister heeft hij al 10 minuten zitten lachen in zijn wipstoel. Ook net was hij weer supervrolijk en kon hem gewoon zonder problemen op zn bedje leggen! Echt heel anders als voorheen!! Wat een wondermiddel! Hadden ze veel eerder moeten doen :x!

Hij krijgt Friso comfort. Hier zit JBPM in. Dat deden we idd al een tijdje, maar dat alleen werkte niet voldoende, vandaar!

Fijn dat het bij jullie ook beter gaat!!!

11. memv2

memv2 Actief lid

Feb 17, 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat goed zeg!!! Helemaal super!!

Share This Page