Hoi, Wellicht dat mijn vraag niet in de juiste categorie staat maar ik weet anders niet waar ik 'm wel moet stellen. Mijn zoontje van 1.5 heeft een aantal VTech toet toet auto's gekregen voor z'n 1e verjaardag. Een paar 2e hands gekocht een paar nieuw gekregen. Het is een kind en die laat nog wel eens iets vallen of gooit met spullen, zo dus ook met de auto's. En het valt me op dat ze daar niet tegen kunnen. De muziekjes zijn dan van slag, lopen vast of doet het helemaal niet meer. Mijn man heeft er al eens 1 uit elkaar gehaald en bekeken wat er binnenin loos is. Herkennen jullie dit probleem? Toch van de zotte dat zulk duur speelgoed zo snel kapot gaat. Kinderen gooien nou eenmaal wel eens met iets en dan mag je toch verwachten van VTech speelgoed dat het daar wel tegen kan.
Hmm hier die ervaring eigenlijk niet. Hebben ook deels nieuw deels tweedehands. Meestal als de muziekjes haperen is een nieuw batterij voldoende.
Als je een nieuwe toet toet koopt, zit daar een garantieboekje bij. Die kan je opsturen met je gegevens. Ik heb ze ook nog bewaard voor het geval dat.
Hier ook veel Toet Toet en smijtende kinderen, maar ze doen het nog prima. Wel batterijen die af en toe vervangen moeten worden. Hier hadden we alles overigens wel nieuw.
Als een muziekje hapert dan schud ik ermee en dan doet hij het vaak wel weer. Maar weer even op de kop houden en hij hapert alweer. Gaan de batterijen zo snel op dan? Ik heb de boekjes niet meer, ook nooit aan gedacht om dat te bewaren.
Hier krijg ik ze niet kapot als de batterijen leeg zijn flippen die auto's wel.hij heeft er 10 en geen enkele is kapot. Alleen gaan de oudste auto's niet meer zo soepel vooruit. batterijen gaan hier ook lang mee, alleen de batterijen van het treintje gaan snel leeg.