Weet iemand of deze fopspeenhouder handig is? Of als iemand me een andere kan aanraden mag ook. Mijn zoontje is echt stapel op zijn tutje, maar kan hem nog niet zelf goed in zijn mondje steken, ik hoop dat het met zoiets beter zal gaan.
Hier heeft ze er ook niks mee gedaan. We hadden van de pranatal een speenkoord met een knuffeldraakje. (Niet dat ze het daardoor wel in haar mond kon steken hoor )
Ik was pas bij de Prenatal en 1 van de verkoopsters daar zei dat zo'n ding voor die kleintjes helemaal niet handig is, omdat ze veels te zwaar zijn.
Wij hebben er ook 1 en Finn heeft er niet veel mee gedaan... Maar het werkte wel bij hem de tijd dat ie hem had! ik legde dat ding op zn buikje en zo zat de speen bij zn mond. Toen moesten we hem steeds naders leggen voor zn voorkeurs houding en ging dat niet. Zal eens kijken wat ie er nu van vind...al heeft zn speen niet zo vaak meer.
Ik denk dat ik de enige ben, maar ideaal!!!! Mijn meisje is wel heel klein van stuk, maar vond hem helemaal niet te zwaar. Ik gebruik wel alleen in bed hoor. Daar buiten krijgt ze d'r tut toch niet. Toen ze haar tutje wel buiten bed kreeg (onder 1 jaar) toen had ik beneden een losse liggen. Deze was ideaal om d'r tut in bed terug te vinden.
Destijds ook gekocht voor Beau maar hij deed er niks mee! Echt een onding en idd veel te zwaar. Snap ook niet dat het "product van het jaar" is geworden?