Ik wil graag een eerste kerstbal voor onze kleine gaan kopen maar ik heb eigenlijk nog niks leuks gezien. Ik wil wel een mooie die hij de rest van zijn leven kan bewaren hebben, maar ik vind de meeste er een beetje goedkoop uitzien. Wie heeft er toevallig al een leuke gezien?
Voor de jongste moeten we nog gaan kijken, voor de oudste hadden we een mooie bij de intratuin gekocht.gaan we nu ook kijken.
Ik heb ook bij de intratuin gekeken maar ze hadden er eentje die ik wel aardig vond maar niet echt super. Viel een beetje tegen
Wij hebben vorig jaar een mooi kerst-elfje op een vogel gekocht van een luxe merk als eerste kerstbal voor onze kleine man. Ik heb onderop zijn naam geschreven en het jaar. De baby's first Christmas ballen en ornamenten vonden wij allemaal niet leuk. Dit jaar gaan wij dat weer doen voor onze aankomende mini.
View attachment 427595 View attachment 427596 Hier te koop: http://www.disney-winkel.nl/catalog/categorieen-van-de-disneywinkel/disney-babiesshop/van-alles-wat/
Bij de intratuin heb ik een hele mooie gekregen van mijn oma. Meerdere tinten blauw van glas en glitters met mijn eerste kerst en een beertje. Echt super mooi...
Ik kende het fenomeen van een eerste kerstbal helemaal niet. Wat is de bedoeling hiervan? Dat deze gewoon in de boom komt te hangen? Of 'moet' je er iets anders mee doen? Ik ben wel benieuwd
Er hangt dan één bal in de boom speciaal voor de kleine (meestal blauw of roze) en die kan je dan later aan hem meegeven als hij groot is. Dat ben ik in ieder geval van plan.
Ja ik heb vroeger ook zo'n bal gehad en mijn broertje ook. Ze hingen elk jaar in de boom. Helaas hebben ze het niet overleefd tot ik volwassen was. Dat is natuurlijk het nadeel. Ze zijn wel erg kwetsbaar.
Winnen zo'n roze kerstsok gekocht met my 1st Christmas op. Een kleintje voor in de boom. En onbreekbaar. Vond de ballen bij intratuin ook heel mooi, alleen jammer dat ze die hier alleen met een franse tekst hadde. Die Disney ballen di ik hier net zag langskomen vind ik echt geweldig!! Die wil ik ook!!!!
Hoeft niet perse. Ik heb ook knuffeltjes gezien voor in de boom bijvoorbeeld, maar ik vind een glazen bal mooier. Moet je natuurlijk wel beter mee oppassen.
Toevallig zie ik net via Pinterest een ideetje voorbij komen: Een voetje insmeren met lijm (ik neem aan huidvriendelijke), dit afdrukken op een kerstbal en vervolgens bestrooien met glitter.
kwam deze net tegen. Geboorte kerstbal sticker - Versierendoejezo! webwinkel ze durven wel voor die disney ballen zeg woow. wij hebben hem voor oudste zoon in disney world florida gekocht voor ik dacht 10 dollar...