fopspenen gezocht! gebruikte en nieuwe

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door ivon13, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivon13

ivon13 Nieuw lid

16 apr 2008
    4
    0
    0
    Hallo,

ik ben op zoek naar fopspenen.
    ik spaar ze al een aantal jaren en heb er nu 387 stuks.
    maar ik ben natuurlijk nog altijd opzoek.
    Gebruikte en nieuwe fopspenen zijn welkom.
    Gebruikte ben ik meestal nog blijer mee omdat ze vaak ook niet meer te koop zijn in de winkel. ik wil er een kleine vergoeding voor geven en de verzendkostte betaal ik natuurlijk ook.
    fopspenen worden vaak weg gegooit en om de paar maanden vervangen dus hiermee kunt u er nog wat voor terug krijgen. en ik ben er natuurlijk heel blij mee ;)

Wilt u mij helpen met mijn verzameling dan kunt u mij mailen op: fonniee13@hotmail.com

alvast hartstikke bedankt ! :D

gr ivon

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar te koop gevraagd.
    Je andere topics gesloten, meerdere topics over 1 onderwerp zijn niet toegestaan.

Je kunt alles nog eens nalezen in de "regels".

Elmo

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb hier wel 3 spenen voor je. 1 gebruikte van MAM (blauw met witte I Love Mummy tekst er op), 1 waarvan ik het merk niet meer weet, doorzichtig met roze-witte beertje erop (lijkt wel op de MaM speen) en een 1 Vital baby speen paar met geel.

Wat wil je ervoor geven?

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helaas voor jou, bewaar ik al hun gebruikte tutjes
    zelf!

heel veel succes met je verzameling!
    heb je toevallig ook een foto?

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zal ze voor je sparen. hier gaan ze er als een bezetene doorheen omdat ik ze nogal vaak verlies omdat alicia er me ekan gooien als de beste en ze dan eventalter weer terug vind maar ondertussen al een nieuwe heb opengemaakt. het resultaat dat de speentjes vaak nog bijna ongebruikt in de la belanden :) dus heb er al een paar liggen maar helaas zijn er ok veel verloren gegaan door het gooien van me meisje

Deel Deze Pagina