Onze kleine man is nu 3,5 maand en oh wat is hij gezellig Hij sliep al weken door van 19.00/20.00 tot 07.00 met een droomvoeding om 22.00/23.00. En nu sinds 3 nachten is het drama.. Wordt om 02.00 uur wakker en dan ieder uur/half uur tot een uur of 07.00, wil dan opeens zijn tut weer die eerst ohzovies was omdat zijn duim veeeeeeeeel interessanter is Honger is het niet, want drinken ho maar. Als we er dan uit gaan om een uur of half 8 zou je toch wel denken meneer heeft honger? Nou die fles is me toch maar vies!!! wegdraaien, met zijn tong naar buiten duwen, willen kletsen met de Fles in zijn mond. Na half uur/3 kwartier met pijn en moeite toch 150cc naar binnen gekregen ipv 200 die hij normaal drinkt. Hij heeft een paar dagen geleden wel zijn prikjes gehad, al lijkt hij daar weinig last van te hebben. Is verder tussendoor wel vrolijk, lacht veel, brabbelt erop los etc, maar heeft ook momenten van ohh jeeh als je me in de box legt, dan ga ik toch gillen! herkenbaar? Volgens het oei ik groei zit hij in zijn 4e sprongetje, joepieee... Gelukkig gaan ze over...
Zeeeeeer herkenbaar hoewel de nachten hier (nog...) goed gaan. Ons meisje gaat om 19.30 uur naar bed, droomvoeding om 23 uur en dan is ze weer om 7.30 uur wakker. Geen problemen, maar de flessen overdag zijn echt een drama de laatste dagen..Idd: kletsen met de speen in de mond, wegduwen met de handjes, met moeite 3/4 leegdrinken. Leg ik haar in de box, lachen gieren brullen, maar 2 minuten later is het keihard huilen. Om vervolgens weer te gieren van het lachen als ik naar haar toe loop...Echt sprongetjes-gedrag volgens mij Succes!
Meneer is nu opeens weer ontzettend gezellig! Kletsen, amper huilen, lang wakker willen zijn Hartstikke fijn! Maar die 10x per nacht wakker worden, huilen zeg maar krijsen, zijn speen eerst niet willen en dan opeens weer wel, breekt wel heel erg op zeg dat dat maar snel voorbij mag wezen...