Zie net in de krant staan dat over anderhalve week zandkasteel in onze woonplaats is. Nu is ons zoontje verslaafd aan de afleveringen van het zandkasteel. Kan met gemak een meerdere afleveringen achter elkaar kijken (beperken we natuurlijk wel, maar hij heeft er geen probleem mee) er staat alleen wel een leeftijdsindicatie van 3+ bij. Wat is jullie ervaring hiermee? Is dit echt geschikt voor oude peuters, en waarom dan?
Wij zijn net vorige week naar Brandweerman Sam in het theater geweest en dat was geweldig, zoontje vond het spannend z'n helden van dichtbij te zien maar zoontje is drie...met 20 maanden kan je het volgens mij nog het best bij de tv houden, theater voegt op die leeftijd nog niks toe zeg maar...voor jullie misschien wel, mits je zoontje stil bij zitten dan Edit: vrienden zijn met hun zoontje geweest toen ie net 2 was en vonden het vreselijk, zoontje was fan maar had z'n aandacht er totaal niet bij
Ik zou het niet doen nog, zelfs nog niet met onze dochter van 2jr4mnd. Te lang op 1 plek stil moeten zitten. Ze kan ook heus wel lang geconcentreerd tv zitten kijken, maar dat is niet echt te sturen naar een moment dat IK daarvoor kies
Dat verschilt per kindje denk ik. Wij zijn toen hij 23 maanden was naar een voorstelling van Bumba geweest. Hij keek zijn ogen uit en vond het geweldig! Maar Bumba is natuurlijk ook wat meer voor de kleinsten. Zandkasteel zou ik ook wel naar toe willen met hem, maar de aanvangstijd is 14.00 uur zag ik net... precies tijdens zijn middagslaap! Als je zoontje zo'n fan is en geconcentreerd kan kijken, dan moet dat in het theater ook zeker wel lukken denk ik. Wel kan het misschien wat te overweldigend voor hem zijn.
Zou het niet doen. Ben 2 weken geleden met mijn dochter van bijna 3 naar het Zandkasteel geweest en ook zij was na 3 kwartier oid de concentratie wel kwijt. Zag ook kleinere kindjes waarbij papa en mama alleen maar druk waren het kind op schoot te houden, speen er in te duwen enz. Lekker op tv laten kijken en een jaartje later het nog eens overwegen.
Adviesleeftijd was hier 3 jaar bij de voorstelling van het zandkasteel in het theater. Oh sorry, zie nu bij jullie ook Ik zou het niet doen en me daar ongeveer aan houden
Het is alsof je zelf in een aflevering van het Zandkasteel zit. Als hij dat rond die tijd vol kan houden is het toch prima?