Zandkasteel voorstelling leuk voor kindje 20 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjolein1984, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Zie net in de krant staan dat over anderhalve week zandkasteel in onze woonplaats is. Nu is ons zoontje verslaafd aan de afleveringen van het zandkasteel. Kan met gemak een meerdere afleveringen achter elkaar kijken (beperken we natuurlijk wel, maar hij heeft er geen probleem mee:D:D) er staat alleen wel een leeftijdsindicatie van 3+ bij. Wat is jullie ervaring hiermee? Is dit echt geschikt voor oude peuters, en waarom dan?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij zijn net vorige week naar Brandweerman Sam in het theater geweest en dat was geweldig, zoontje vond het spannend z'n helden van dichtbij te zien maar zoontje is drie...met 20 maanden kan je het volgens mij nog het best bij de tv houden, theater voegt op die leeftijd nog niks toe zeg maar...voor jullie misschien wel, mits je zoontje stil bij zitten dan :p

Edit: vrienden zijn met hun zoontje geweest toen ie net 2 was en vonden het vreselijk, zoontje was fan maar had z'n aandacht er totaal niet bij

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het niet doen nog, zelfs nog niet met onze dochter van 2jr4mnd. Te lang op 1 plek stil moeten zitten. Ze kan ook heus wel lang geconcentreerd tv zitten kijken, maar dat is niet echt te sturen naar een moment dat IK daarvoor kies ;)

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dat verschilt per kindje denk ik. Wij zijn toen hij 23 maanden was naar een voorstelling van Bumba geweest. Hij keek zijn ogen uit en vond het geweldig! Maar Bumba is natuurlijk ook wat meer voor de kleinsten. Zandkasteel zou ik ook wel naar toe willen met hem, maar de aanvangstijd is 14.00 uur zag ik net... precies tijdens zijn middagslaap! Als je zoontje zo'n fan is en geconcentreerd kan kijken, dan moet dat in het theater ook zeker wel lukken denk ik. Wel kan het misschien wat te overweldigend voor hem zijn.

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zou het niet doen. Ben 2 weken geleden met mijn dochter van bijna 3 naar het Zandkasteel geweest en ook zij was na 3 kwartier oid de concentratie wel kwijt. Zag ook kleinere kindjes waarbij papa en mama alleen maar druk waren het kind op schoot te houden, speen er in te duwen enz.
    Lekker op tv laten kijken en een jaartje later het nog eens overwegen.

6. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Adviesleeftijd was hier 3 jaar bij de voorstelling van het zandkasteel in het theater.

Oh sorry, zie nu bij jullie ook :)
    Ik zou het niet doen en me daar ongeveer aan houden

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Het is alsof je zelf in een aflevering van het Zandkasteel zit. Als hij dat rond die tijd vol kan houden is het toch prima?

8. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Meesten raden het af dus... Misschien dan toch een dagje ballorig:p .. Dank voor de reacties!

Deel Deze Pagina