bednakt immie voor je felicitatie... is het normaal dat ik zo vreselijk bangig ben.. heb de hele dag krampen in mijn buik ben zo bang dat het mis gaat alsnog... zijn de krampjes ook normaal... ben een beetje geschrokken van een tekst hier dat maar 33% goed gaat... vond dat errrug veel voel me zo onzeker heb ook heel veel last van waterige afscheiding... is best wel nat elke keer kan dat kloppen? _________________
Hoi Dwazie1980, bijna alle vrouwen vinden de eerste 3 maanden heel erg spannend en het is niet gek dat je een beetje angstig bent over wat komen gaat. Geeft niets. Dat hoort bij het moeder worden! Afscheiding is ook heel normaal en komt dor de hormonen. De ene keer heb je er waarschijnlijk meer last van dan de andere keer. Het kan zelfs zo dun worden als water. Geen probleem. En waarom iedereen het zo spannend vind de eerste drie maanden is omdat 2 op de 10 zwangerschappen in die periode mis gaan. (dus niet 7 op de 10!) Maar 8 op de 10 gaan dus goed he, en dat is nog altijd de grote meerderheid. Groetjes Brigitte
dank je wel Brigitte... het is inderdaad een ander aantal dan dat hier eerder beschreven is... en als je zegt 8 op de tien gaan goed is het al een heel wat positiever dan 2 op de 10 gaat fout hahaha dus ik ga het gewoon positief bekijken...dank je nogmaals