1 augustus gaan m'n haren eraf!

Discussie in 'De lounge' gestart door French, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    jaja ik heb eindelijk de stap durven zetten!
    ik heb best lang haar....ze hangen bijna op m'n kont en ze gaan eraf!
    ik heb van kleins af aan al lang haar gehad en ik wil 'n keer wat anders....echt anders dus!
    ik heb foto's van agnes gezien en ik wil ongeveer dat kapsel....ik zag haar foto's in d'r album en ik zei....ZO WIL IK HET OOK!
    en waarom 1 augustus?.....dan heb ik vakantie en de kapper is zelf 2 weken dicht en gaat 1 augustus weer open.
    ze maken foto's van het hele gebeuren en ik word bij hun op de site gezet!
    ik wil het echt zoooo graag maar ik ben ook wel 'n beetje bang!
    ik zal als het zover is foto's in m'n album zetten.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Phoe, spannend hoor. Ik ben benieuwd naar de foto's.

3. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    dat is zeker een hele grote uitdaging zeg
    we willen wel de foto's zien hoor van voor de kapper en na de kapper

4. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ik heb het ook gedaan. Ik had dan niet zo heel lang haar als jij, maar voor mij was het ook een hele grote stap om dat eeuwige lange haar nu eens te veranderen. Ik had kortingsbonnen liggen, haha, hoe zuunig kun je zijn, en ik heb de stap naar de kapper gezet.

En...ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Ik wens jou, dapper meisje, heel veel plezier bij de kapper en ik ben ook heel benieuwd naar de fotoos.

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb het ook gedaan, jaren geleden al... en ik vind het VERSCHRIKKELIJK. Nu was het net weer een beetje aangegroeid, en toen kreeg ik weer de kolder, heb ik het weer gedaan, en weer vind ik het verschrikkelijk. Helaas groeit het inmiddels niet meer zo hard en mooi als vroeger :(

Ik hoop dat jij er wel tevreden mee bent ;)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mijn haar is ongeveer even lang.. maar zou dat echt niet durven :)

before/after fotoos.. gewenst natuurlijK :)

7. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Is het al 1 augustus.................... Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!!!!!!!
    Succes met je zenuwen tot die tijd!!!

Groetjes Carry

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Knap dat je het durft ! Ik heb altijd spijt ervan als ik mijn haren extreem anders laat knippen. Ik kan er dan echt doodongelukkig door zijn.

Tijdens de zwnagerschap schijn je vaak rare beslissingen te nemen, waar je nogal eens spijt van kunt krijgen, dus ik heb me wat mijn haar betreft voorgenomen braaf het bestaande plan te blijven volgen en dat is iets langer tot op de schouder en dan krullen ze vanzelf een beetje !

Succes 1 augustus !

Groetjes,
    Nikki F

9. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb mijn haar ook 2 keer helemaal kort laten knippen, het stond best leuk.
    Nu heb ik het alweer 3 jaar lang en het bevalt me nog steeds, af en toe laat ik het wel heel anders knippen (half lang).
    Succes!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben wel benieuwd! Ik heb er woensdag bijna 10 cm af laten knippen en nu zit het even boven mn bh (op mn rug) en ik vind dat al zonde!

11. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    go for it girl!!!!

ik heb mijn haar nu niet meer zoals op die foto... het is alweer een stuk korter met aan 1 stuk eraf geschoren!!! en momenteel heb ik de meest vreemde kleuren in mijn haar... nu heb ik koper met donkerpaars....

ik ben erg benieuwd naar de voor en na foto's!

12. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Agnes: Foto, foto, foto!!!!!! Kan me niet goed voorstellen hoe het er nu uit ziet dan qua kleuren, wie weet breng je nog meer mensen op ideeen :) Groetjes Carry

13. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ah, nu weet ik welke Agnes je bedoelt, haha. Maar meis, dat is wel heel kort, zeg!! Het staat jou heel goed, hoor, Agnes, zo bedoel ik het niet, maar van zo erg lang naar zo erg kort? Phoe, dat is echt een stap die je zet.

maar, ik wens je wederom alle succes toe, meis, go for it!!

14. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zal zo even een foto maken.... komt goed carry!

ok, ik heb er een collage van gemaakt, ik moest de foto's bij mezelf maken, dus ik hoop dat het zo een beetje overkomt, hoe ik nu mijn haar heb....

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    aaaaaaaaaaaaah agnes wat gaaaaaaf!!!
    ik heb het zelfde gezicht als agnes dus het zal wel goed komen ;)
    misschien dat ik wel wat traantjes laat maar m'n kapsel is iedere dag het zelfde en dat gaat gewoon vervelen.
    ik kan het ook niet los dragen want alles ik op 1 lengte.
    het is super stijl-dik en zwaar.
    als ik het los heb dan is het net een deken :)
    het is echt wel mooi haar maar ik wil het echt anders!

16. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Zo zeg wat gedurfd. Heb je niet overwogen om er eerst eens een model in te knippen. Heel los opknippen of zo?

Ik heb zelf lang haar en als ik ooit de kuren heb en ruig bij de kapper zit van knip maar wat nodig is zolang het maar goed valt.......en er is 10cm of meer af loop ik naderhand toch de hele dag te mekkeren.,,Maarja dat ben ik dan. Ik heb gewoon geen hoofd voor kort haar moet goed bedekt zijn ;)

Toy Toy bij de kapper en benieuwd naar de after foto's !!!

gr. cassandra

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    dat heb ik ook weleens gedaan.
    'n keer in lagen laten snijden maar dan doe ik het toch weer op 'n staart dan heb je er nog niks aan :(
    ik heb er gewoon de balen van en ik heb zoiets van...ERAF!

18. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Leuk Agnes, erg gedurfd, maar dat vind ik juist wel heel erg leuk.
    En waarom ik het zoo gedurfd en daar door juist leuk vind?? Omdat ik zelf al jaren lang haar heb. Ik heb het 1 keer kort geknipt en ik vond het bij mezelf niet staan (was toen nog wel erg jong, maar ik denk voor altijd een fobie voor mezelf over gehouden om het kort te laten knippen.)
    Dikwijls zie ik korte kapsels die ik zooooo leuk vind, maar volgens mij heb ik er geen gezicht voor. En daarbij ben ik wat betreft mijn haar ook een beetje lui, het enige wat ik nu de ochtend doe is: Snel wassen borstel erdoor en wegwezen :)
    Ik heb mijn haar wel in lagen geknipt, zodat het wat beter valt. Dan heb ik nog wat slag erin en als ik het op 1 lengte heb dan is het zooo steil als het maar kan!
    Maar jou haar vind ik heeeeelemaal super.

Groetjes Carry

19. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou ik weet niet of je een kapper zult vinden die dit gaat doen.... er zijn namelijk kappers die het echt niet zo drastisch knippen. Eerlijk gezegd hoop ik dat je je nog zult bedenken. Ik heb namelijk een keer hetzelfde gedaan, van net zo lang als jij hebt tot wat je van plan bent... maar dan paars :rolleyes: Nu begint het weer te groeien eindelijk want ik had spijt als de haren op mn hoofd, maar het zal denk ik nooit meer zo mooi worden als het was vrees ik.

Iig succes en ik hoop dat je jezelf wel voorbereid op een rouwperiode, wan geloof me er zal een traantje of 2 vloeien naderhand.

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    gaaf zeg, maar wat kijk je streng, hihi.

Deel Deze Pagina