Mijn eerste auto was een peugeot 206 helemaal verbouwd met alles erop en eraan...totdat mijn vriend hem total loss reed. Blijf dat nog steeds leuke auto's vinden....helaas heb ik er wel veel problemen mee gehad en dan met name met de uitlaat.
Jep, de uitlaat is kut. Daarom heb ik er ook een volledige rvs op maat gemaakt onder zitten Ik heb geen bodykit etc, te lelijk. Mijne is laag en clean. Dit is overigens mn 3e 206
Het is wel jammer van die uitlaat.....je hoort bijna iedereen erover Maar ben wel jaloers op je hoor!
Ik mis mijn Ford Ka nog bijna iedere dag Was ook zo'n oudje, mijn broertje is er zelfs nog mee naar Zweden gereden! En altijd zonder problemen, nooit iets aan gehad ook. Maar ja toen kwamen er kindjes en een grotere auto, maar als ik weer een eigen autootje neem wordt het weer een Ka!
Hij gaat de 1e 5 jaar gewoon prima mee hoor, bij een benzine auto rot de uitlaat nou eenmaal sneller dan bij een dieseltje. Ik heb met mijn 1e 206 3 jaar zonder problemen gereden (toen was ie 6) voordat ie total loss werd gereden. Toen kreeg ik een 206 HDI, die heb ik 2 weken gehad, alleen maar storingen, en teruggebracht. En toen mn huidige gekocht. Nog nooit problemen mee gehad en meteen uit voorzorg de uitlaat vervangen Inmiddels een hele lijst waaronder silliconen slangen, stalen remleidingen, verlaagd met een schroefset, andere wielen, veerpootbruggen etc Dus als je er nu in rijdt stuiter je op en neer hahaha