ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen maar ik wil graag een auto hebben voor de baby dus het is toch een beetje babyuitzet, niet? ik wil graag weten of een kinderbuggy, kinderwagen in het kofferruimte van de auto past? ford ka'tjes vind ik zo leuk, lijkt me makkelijk parkeren maar als je echt met die buggys moet knutselen om het erin te krijgen dan heb je er natuurlijk niet veel aan
Ik heb een ford ka, leuk autootje maar niet erg ruim..... Onderstel van kinderwagen past er niet in, dan moet ik een bank neerklappen, maxi cosi staat ook niet geweldig, is lastig met drie deuren omdat je bijna nergens plaats hebt om die deur goed open te kunnen doen om achterin te kunnen met maxi cosi. Ik had deze auto al, maar als ik er nu een zou moeten kopen dan kocht ik geen ford ka, hoe leuk ik ze ook vind. Dan zou ik kiezen voor een 5 deurs kleine auto veel makkelijker.
Ik kan trouwens niet weg met de complete kinderwagen (onderstel+bak) en maxi cosi in de auto dat past nooit, je zou het er wel ingepropt kunnen krijgen maar dan zit je auto hartstikke vol. Ik heb gisteren besloten dat ik de airbag voor laat uitzetten dan kan de maxi cosi op de voorstoel, is wat makkelijker dan achterin, ik vind dat het achterin niet goed stevig staat en je komt er never nooit in als je ergens geparkeerd staat omdat je die grote deur zover niet open kan gooien. In mijn kofferklep past de kinderwagen niet in. Leuk autootje maar ik zou hem persoonlijk nu niet meer kopen vind het geen handig ding voor een 'baby-moeder'
oww jammer, bedankt voor je antwoord het zijn zo een leuke vrouwenauto's vind ik en 2e hands ook best goedkoop voor het aantal kilometers wat ze hebben maar het is niet echt te doen lees ik van je, dan maar verderkijken
Weet niet hoe het bij de ford Ka zit maar heb zelf een Toyota Aygo. Bij mij past het onderstel van de kinderwagen (bugaboo) in de kofferbak zonder wielen of iets dergelijks te verwijderen. Kinderwagen bak kan ik plat maken en last dan dan plat achter mijn voorstoel. De maxi Cosi op de achterbank. Heb wel een 5 deurs. Bij dit model kan de airbag zelf uitgezet worden dus kan de maxicosi ook op de voorstoel.
Ik heb een ford ka, wel een oud model ( 15 jaar) en daar past het makkelijk in. Ik hou geen ruimte over in de kofferbak, maar hij past er wel in. Mutsy transporter. Enige is wel dat ik 1 wiel er af moet halen, maar dat gaat super makkelijk.
Ik heb mijn ford ka daarom weggedaan...paste niet en zeker niet met 2 kids. Wij hebben onze ka en mijn man zn punto ingeruild voor station passaat, nu passen we er met zn vieren en onze bagage allemaal in.
Ik heb een ford ka uit 2009 dus niet het nieuwste model. Ik heb bij de babywinkel gekeken welke kinderwagen er in de achterbak passen zonder al te veel gedoe. De stokke in ieder geval niet, de bugaboo wel en dan kon ook de bak of het zitje er nog bij en de joolz past ook prima met bak of zitje erbij.
Ik heb een Mutsy Urban Rider en die past NET in de kofferbak van de Ka, als ik de wielen eraf haal. De wandelwagenbak moet wel los op de achterbank, knap onhandig. Het buggygedeelte past wel weer net naast het onderstel in de kofferbak, met wat passen en meten. Als ik van tevoren had geweten dat ik een kinderwagen moest gaan vervoeren had ik deze auto niet gekozen, al is het voor de rest een heeeeeerlijke auto (wendbaar, zuinig en makkelijk parkeren met zo'n klein wagentje!).
Ik had een ford ka uit 1997 en ik kon het ingeklapte onderstel in de kofferbak als ik de wielen eraf haalde. De bak deed ik dan op de bijrijders stoel en de maxicosi met baby gewoon achterin. Niet heel erg handig maar zo toch ruim een jaar gered. Inmiddels een Toyota Yaris en hier zooooo blij mee. 5 deurs en een grotere kofferbak waar ik alles in kwijt kan. Straks als ik de bak weer nodig heb kan deze met het onderstel in de kofferbak. Een buggy paste niet in mijn kofferbak van de ka trouwens die legde ik op de grond tussen de voorstoelen en de achterbank.