Ik ook, maar toch niet weer bij mij? Heb je nog mest op voorraad? Zou je er dan 1 in je wensenlijstje willen zetten dan stuur ik je er 1.
Zal hem in mijn wensenlijstje zetten. Hahaha nee nu niet bij jou, weet niet hoe ze hier heet, op fs Jo-an
Helaas heb ik al mijn apenmaterialen de afgelopen dagen weggegeven, willen jullie mij helpen om het weer te verzamelen? Heb alles nog nodig, snoep, halsketting, aapjes, vlagjes en fluitjes! Heb trouwens ook nog 4 steaks in de aanbieding!!
Ik heb er 3 roeltje... laat maar weten of je ze wilt hebben... moet nu weg en ben vanavond pas terug...
wie wil er tomaten,pompoenen, en aubergines voor me planten? verder heb ik nog 2 harkjes nodig ,dan heb ik me opdracht af verder zijn melkemmers HEEL welkom
Ik heb 2 melkemmers voor je!! Wie ben jij ook alweer? Heb jij toevallig nog 3 springveren en 1 hutontwerp??
Super @ Hierbove ik ben Jo-An90 Ik heb die allemaal helaas niet, heb je misschien nog iets anders nodig?
Nee sorry, heb helemaal niks meer, heb al mijn voorraad uitgedeeld. Je hebt wel kadootje van mij gehad als het goed is vandaag/vanavond!? Bedankt voor de halsketting!