naja...die eieren slaan was eerder al eens weg...daarna ineens terug en de slechterik weg..en dan 1 keer slaan en weer slechterik..... nu kan ik er weeeer niets mee doen!! :x
hier zit de slechterik er al een dag of 5.. zolang ik nog kans heb om hem te slaan koop ik m ook nog niet weg voor die 5 munten.. bah, krijg die taak zo niet af natuurlijk.
Heb niet meer teruggelezen van gisteren maar zijn er nog meiden die steak nodig hebben? Ik heb er in totaal 8 te vergeven.
wat een sukkels joh daar.. Ze zouden de slechterik eruit halen.. Maar in plaats daarvan hebben ze het eieren slaan weggehaald.. mafkezen..
he meiden Hoe hebben jullie dat in het begin gedaan. Heb 3 gebouwen die ik moet bouwen de stal en mestgebouw en bloemen heb de hout erin gestopt moet nu voor alle 3 verf en steen en nog veel meer hebben. Ben al 3 dagen aan het niksen omdat ik niet verder kom Krijg per dag van me buren 1steen of iets anders maar dat schiet dus niet echt op. En moet 20 taartdozen
Het zijn 3 gebouwen en bloemenwinkel Dit is het lijstje wat ik nog nodig heb om het af te bouwen. rotan: 15 blokhout: 15 verf: 14 riet: 15 materiaal steen: 14 Voor bloemen winkel bloempot, grond, prijskaart, bloemenzaad, verpakkingsstrik van alles 10 stuks Snap niet hoe jullie dat gedaan hebben dus mij vraag is hebben jullie tips
Dan moet je een dikke maand wachten voordat je alles hebt En dan heb ik het niet over de taartdozen dat is nog eens 20 dagen Ik geef elke dag iedereen cadeau maar krijg van de helft niks terug heb er vandaag pas 1 gehad haha. En de helft zit er niet meer op volgens mij want zie ze nooit
nou das ook fijn dan, ik heb meer als 30 vriendjes die daar spelen en krijg echt veel kado. Zelf geef ik bijv ook soms iemand meer als 1 kado, dan kan ik uit eigen voorraad geven als ik t niet nodig heb. Je kunt die dingen ook met de woudmunten kopen, maar ja, die zijn zo op helaas
ja idd die zijn zo op dus dat schiet ook niet op Ach dan maar een maandje wachten en de buurtjes helpen Mijn naam is brenda runia Brenda Profiel - hyves.nl en zit in level 19 nu heb heel veel bomen gekapt dan gaat het hard