nou had mazzel, alle vlas geoogst. Stond ineens 91.000 op de teller van de goudmunten. En heb ook een taak dat ik 100.000 moet hebben, maar kon nu gelukkig eerst flink inslaan met pindas haha
Ja die pindataak duurt echt lang, ben benieuwd wat hij opleverd. Heb er 753 gezaaid en 251 geoogst.... Verder die taak van de 21 marmotten en 500000 munten dus ben wel even zoet hiermee...
Goedemorgen!! Ik heb een witte anjer over voor de liefhebber! Graag zou ik een gele anjer ontvangen als iemand die over heeft!
Ik moet er nog 6. Maar had vandaag voor mn kind wel opeens 2 beenderen, dus de taak van beenderen en doornen opruimen heb ik gelukkig klaar, schoot ook niet op zeg!
Ik heb ook nog maar 5 taken staan, oa die van de mol en de vos. Nog die moederdagtaak en stedenbouwers deel 2. En sinds gisteren de pindaopdracht....
Ik heb er nog 6, oa de moederdagtaak, 9 potten meppen in één keer, vossen en mollen verjagen, volwassen kippen verkopen en de apentaak deel 4.
Ik heb de moederdag taak (alleen nog een oranje anjer), de potten in 1x slaan (waar ik niet in kan door de slechterik), 15 vossen verjagen (moet er nog 5), en koop en verkoop 35 kippen (moet er nog 13 volwassen maken en verkopen). Niet echt een uitdaging dus. En in de prestatielijst als je iets voltooid heb moet je daarna zo'n groot aantal behalen voor de volgende prestatie dat daar ook voorlopig niks te behalen valt.
Heb alle kadootjes weer gestuurd voor vandaag, hoop dat ik de fluitjes en kettingen vandaag compleet krijg, kan ik deze taak afronden iig. (nog 2 fluitjes en 3 kettingen).
Heb dezelfde taken alleen nog de apentaak en de mollen extra. moet nog 16 kippen volwassen krijgen, misschien komt er daarna weer wat leuks!? Die potten kan ik dus ook niet afmaken, want die slechterik zit er steeds in, ga er mn munten niet aan verspillen