Ik heb nog een aardappelpuree over, wie kan ik er blij mee maken? En ik zoek zelf nog kaas/boter blokjes van de koe. Ik geloof het laatste plaatje, die met drie stukjes kaas op een plankje. Heeft iemand die?
Wat balen dat het spel na de pinda opdracht afgelopen is. Dan kun je dus niks meer bereiken verder, alleen nog kopen/verkopen/oogsten/zaaien maar je hebt er niks meer aan. Matig hoor.
niu heb ik mijn trainingsplek af en nu moet ik 6 schapen kopen. Maar daaronder staat koop 6 volwassen schapen. Dat moet zeker VERkoop 6 volwassen schapen? Want ik zou niet weten wara ik volwassen schapen zou kunnen kopen...
ja, die vertaling... Soms even uitpuzzelen wat ze er mee bedoelen, hihi MAAR IK HEB DUS KNUFFELSCHAPEN IN DE AANBIEDING!!
Ik heb de kaas voor je wat was oa je naam op fs?? Boter is het toch? dat laatste plaatje? iig het is het laatste plaatje wat ik heb haha
Ik heb nog 3 puree nodig en 1 steak!! Ik heb trouwens ook nog voor de liefhebber (weet niet meer wie er om vroeg) kaasblokjes (laatste plaatje van de koe)
Ik heb ook een taak waarbij staat "verkoop 10 volwassen schapen" met daarbij een plaatje van een geit! Ik heb dus maar 10 geiten gekocht, ik denk namelijk dat ze geiten bedoelen ipv schapen!!