Nou, gedeeltelijk klaar dan Ja ben op vakantie hoor, maar we hebben hier internet 'gekocht' hihi. Maar ga niet zo actief doen hier als anders
Ff off topic. Kan het zijn dat jij ooit wat opgehaald hebt bij mijn zwager in jouw woonplaats. Al weet ik bij god niet meer wat dat was.
nog maar 4 vossen te gaan gaat een stuk sneller dan de marmottentaak haha.. weet iemand trouwens wat er na de verkoop-35-kippen-taak komt? heb ze nu volwassen en zodra mn vossentaak af is verkoop ik ze.. twee taken af
Erg hè, hebben we speciaal voor mn verslaving gedaan haha. Maar overdag ga ik niet FS-en, alleen 's avonds (denk ik ) Voor mn man is internet ook handig hoor Maar we gaan zeker genieten van dit midweekje, bedankt!!
Hoi Meiden ik ben weer klaar met werken Hoe was jullie dag? Bedankt voor alle cadeautjes heb gelijk ook cadeautjes uitgedeeld, nu weer verder aan mijn taken
Hier een mooie dag, vanmorgen cb met oudste dochter incl de ogentest. Vanmiddag moest ze naar de psz en later nog even op visite geweest. Jij ook een leuke dag gehad?
Maandag is voor mij een zware dag 13 uur werken Dus niet echt een super dag probeer het nog te redden tot me verlof maar ben bang dat het niet gaat lukken vandaag weer in slaap gevallen Werk in gezinnen waarvan de ouders werken en doe alles koken kinderen van en naar school, dokter, tandarts eigenlijk alles.