Kan jij dan wel aan iedereen wat teruggeven? Ik voel me gelijk zo bezwaard als ik dat niet kan, en ja ik weet dat is een zwak punt van mij. Heb voor morgen alweer een hele lijst die ik heb opgeschreven die ik vandaag niks meer kan geven.
2 dozen...van alle andere 3 behalve de rotan..die had ik maar 1tje.. gratis geschenk zal ik zo ff nog een doos sturen!
nee dat heb ik op gegeven...ga soms de lijst langs en probeer iedereen wat uit voorraad te geven oflangs te gaan....maar verder.....
Zo, net ff 15 overhemden van manlief weg gestreken!! Nu nog ff de laatste dingetjes op FS doen en dan ga ik afsluiten. Lekker tv kijken op de bank!! Tot morgen allemaal!!
Ik ga douchen en naar bed. Morgen ben ik er niet want heb een lange cursusdag en daarna vroeg weer naar het werk dus ik spreek jullie woensdagavond pas weer. Misschien lukt het morgenochtend nog even om iig cadeautjes uit te delen.
Ik wil heel graag mijn taak afhebben, maar ben daar nog 2 perziksnoepjes voor nodig, het 2e plaatje van de perzikboom, wie o wie wil me helpen???? (dan kan ik daarna naar bed en rustig gaan slapen)