@ Candijtje, helaas die heb ik niet voor je. Ik heb in de aanbieding, 1 steak, 1 witte vlinderorchidee, 1 gele cactus, 2 witte lotus. Dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken dan hoor ik het wel.
heeft iemand nog schelpen? heb er nog 3 nodig voor de totempaal... grrr... net druk met oogsten van pinda's .... hup 100.000 munten eraf voor zo'n stomme taak.
Ik heb wel belang bij de witte vlinderorchidee en de witte lotus. Heb zelf ook dubbele bloemen, zal zo zeggen welke
Ik heb in de aanbieding: 5 blauwe lelie 1 witte lelie 2 blauwe vlinderorchidee 7 roze cactus 3 witte cactus 2 blauwe aronskelk 1 oranje aronskelk 8 blauwe lotus 1 gele roos
jeetje wat ben je veel materiaal nodig voor een kippenhok Neem aan dat er hierna een taak komt om volwassen kippen in dat hok te stoppen? want dan verkoop ik ze niet.. enne, bouwmateriaal is welkom
Zijn jouw kant op gegaan. Hier zijn bijna alle bloemen nog welkom heb nog maar weinig en wat ik heb heb ik gelijk dubbel zucht. Ik heb nog in de aanbieding 1 steak, 1 gele cactus, 1 witte lotus. Dus als ik daar nog iemand blij mee kan maken dan hoor ik het wel.
Ingrid: Heb je aantal bloemen terug gestuurd! Dank je wel! Hier nog 1 oranje anjer nodig, wie heeft deze dubbel??? Heb een blauwe om te ruilen.
he meiden Ben weer klaar met werken iedereen een goede dag gehad?? Heeft iemand misschien een spiegel zodat ik hem in mijn wenslijst kan zetten?
Hoi Brenda, Ja hoor hier een super leuke dag gehad? De oudste kreeg een vriendinnetje te spelen en zij heeft een jongere zusje ook van de leeftijd van mijn jongste, dus ze hebben allemaal erg leuk gespeeld en konden wij de mama's even kletsen Jij ook een leuke dag gehad? Zal eens kijken of ik een spiegel heb