Ja ik heb ook een leuke dag gehad mocht weer overwerken Lekker dat alle kinderen werden bezig gehouden lekker tijd voor jezelf mijn werk is juist kinderen bezig houden en af en toe is het best lastig om elke keer iets nieuws te verzinnen
Miriam (weet je nick hier niet....) Thx voor de harken en spiegels... wil je wat terug... heb niet zo heel veel ben ik bang....
Brenda, je mag m wel houden Candijtje, ik heb je niet... Marjan Van der Meij Profiel - hyves.nl, dan zal ik je toevoegen!
@Candijntje, nee hoor. Ik heb ze over, ik heb de opdracht al gedaan. Ben net thuis van werk en daarna bonbon workshop Nu net snel een rondje gedaan op forest story. Of in ieder geval iedereen geprobeerd te sturen wat nodig was of energie.
Ik ben nieuw hier op het forum en zag tot mijn groot plezier een topic over Forest Story. Ik kan nog wel vrienden gebruiken. Zijn er mensen die ik toe mag voegen? En weet iemand hoe ik de volgende opdracht moet doen: pluk een klavertje? Alvast bedankt!
Je mag mij toevoegen Brenda Profiel - hyves.nl En die taak zat volgens mij een foutje in je had een bloempot nodig met een klavertje erop als het goed is maar dat moet je even aan de andere meiden vragen die hadden mij toen ook geholpen
Oh ja dat bedoelde ik sorrie zwangerschaps dementie Maar weet niet hoe je eraan komt ik kreeg hem toen van iemand hier