ja hoor....veel klavers planten...er komen er ongeveer 4a5 per dag uit..meer niet...deed het per cyclus dus vroeg in de ochtend en laat in de avond...dan had ik er wel 8 ofzo per dag! en toen was het zo geklaard.... ook in mijn vlas zaten er veel!
grmbl....dochterlief heeft weer wat gedaan hooor......ff compleet oftopic...... Wij hadden een wc blok...en ineens was die weg...dus ik dacht manlief heeft die eraf gehaald (was bijna leeg) ikke gisteren avond vragen, want wc liep niet door...ik vroeg. De wc zit verstopt, jij hebt dat blok toch weg gegooid he? Want anders...... Zegt ie doodleuk, nee hoor welk blok? whahaha, nu zit dat ding dus 100% zeker in de wc....en hij is al doorgespoeld!! en zit dus kei verstopt.........zucht kost wel wat om een bedrijf te laten komen want de hele pot moet er dan af!!! en als het vast zit in de buizen....dan moeten ze alles open halen.... Pfffffffff......
Ik denk het wel. Heb ook besloten met die pinda's dat ik zodra ik wat oogst gelijk weer nieuwe te planten om zo onder die 500.000 te blijven. Tot dat het niet meer gaat natuurlijk.
Heeeeeeeeeeel herkenbaar, hier al 2x gehad.:x Gelukkig hebben we een pot die we er makkelijk zelf af kunnen halen.
damn dat is balen zeg.. wij zijn voor een klein bedrag per maand verzekerd en die kunnen we 24uur per dag bellen. Worden nooit extra kosten gerekend ook geen arbeidskosten.
tsjah..wij zijn zo slim niet om dat te doen, maar misschie moeten we dat wel doen. Moet ook nog steeds een contract afsluiten voor de cv ketel.....als die een keer stuk gaat hahaha dan kunnen we ons lol op...ding is alweer 3 jaar oud bijna dus tsjah... heb 1 site gevonden hier in de buurt...ksot 75 euro 1e uur! en daarna 20 euro per kwartier..... Pff eens kijken ja hoe we de pot zelf los kunnen maken..moet te doen zijn volgens mij (geen zwevend toilet maar gewoon simpele pot).... Uitgang in de grond....tsjah...effe googlen wat je dan allemaal moet doen.....zonder dat het water ballet word!
Kan iemand mij als gratis kado een lintje sturen!! Dan kan ik hem in mijn wensenlijst zetten!! Skye = Joyce (foto met hond)
Wat leuk dat hier een topic voor is! Ik heb speciaal voor Forest Story een nieuwe hyves aangemaakt en kan altijd nog wat leuke buurtjes gebruiken ! www.charity2010.hyves.nl