En ik val ook bijna in slaap hoor heb niet echt taken waar ik verder mee kan moet eerst mijn bloemenwinkel afkrijgen
wat ben je toch altijd veel materiaal nodig voor al die dingen he? ik ben ook iedere keer weer verbaasd, ben ook blij dat ik nu weer wat taken heb dat ik weer verder kan, want vond het erg lang sparen voordat de bleomenwinkel klaar was
Hoe is het daar in Duitsland hier is het koud en slecht weer Ik ben al bij je op bezoek geweest maar toch bedankt
hier nog in de wacht, schatkamer, mestwinkel, moet nog een hotel bouwen volgens mijn opdrachten dus er valt nog genoeg te bouwen Kijk je schiet echt mooi op, dat zou morgen moeten lukken om af te krijgen.
Het is hier geweldig, vandaag zelfs 26 graden! Ben verbrand Maar goed, dat mag de pret niet drukken haha, wij genieten hier iig met volle teugen!
Lekker hoor geniet er maar van voor je het weet ben je weer in nederland Kijk je wel uit in het zonnetje straks krijg je een gezichtsmasker
en moet ook 4 gereedschap maar krijg dat nooit alleen 50 munten als iemand me inhuurt En zo heb ik nog 10 taken staan wat maar niet wil vlotten haha
ja hoo rbest regelmatig, maar het scheelde waarschijnlijk ook wel dat mijn moeder erg weinig vriendjes had en me dagelijks inhuurde dus dan wil dat wel . Merk duidelijk dat ze nu wat meer vriendjes heeft .
Haha ja dat zal best ik ben nog niet zo vaak ingehuurd maar hopen dat ik morgen de eerste gereedschap krijg
Slaap lekker ik wacht nog even 30 min totdat de perzikbomen van de buren geoogst kunnen worden tot morgen
Ik zal je ook even inhuren!! Joepie, mijn slechterik was deze keer na 3 dagen echt uit het schattenhuis!! Terwijl ik de vorige echt 2 weken heb moeten wachten. Ik heb hem nu wel weer geslagen (de 7de pot), hopen dat ie wer weg is over 3 dagen!!