Haha, ik denk dat wij gelijk oplopen, want die opdracht heb ik net gehad! Gelukkig had ik er al 1 en na 1 keer oogsten kreeg ik er nog 1. Heb nu dus niks meer! Ik zal vandaag nog wel een paar keer oogsten, dus mocht ik hem krijgen dan is ie voor jou!
Ow, ik had er maar 2 nodig, toch een andere opdracht dan!! Iemand die het laatste plaatje van de koe voor mij heeft???
Goedemorgen... slechts 92 pinda's te zaaien.... hihi Ik ga eens even lezen of en wat ik kan betekenen voor mijn buren. En als jullie bij mij op bezoek komen willen jullie dan de pinda's die al bijna rijp zijn water geven? dan kan ik weer snel oogsten en dus zaaien... Bedankt!!
Iedereen die vrienden met mij is ik ben weer even gezellig bij jullie langs geweest en heb me even uitgeleefd
Goeiemorguhh, Ben ook weer ff lekker aan het spelen, heb op werkdagen (di en wo) alleen het hoognodige gedaan en natuurlijk cadeautjes verstuurd! Heb net ook weer even mn ronde gedaan. Heb ook wat mensen wat extra gestuurd wat ik niet meer nodig heb. Kan ik verder nog iemand ergens blij mee maken?
hoi allemaal kom net terug van een paar dagen ontspanning thermaal bad, rob de nijs concert was echt super , maar fs verwaarloosd en geen cadeau s kunnen sturen vandaag moet ik werken , maar vanavond ben ik weer van de partij. dan krijgen jullie allemaal een cadeau hoor gr jennie