Heb eerst maar eens een bugformulier ingevuld, was me al vaker opgevallen, maar vandaag zeker. Heb zeker een stuk of 6 buurtjes bij mijn pinda's gehad, om ze water te geven, waaronder ik zelf met mijn andere account. Scheelt in het beginstadium toch een aantal uren dat ze eerder klaar zijn. Maar na het verversen van het spel is alles weer zoals het was, de pinda's moeten weer de normale tijd groeien. Hebben jullie dit misschien ook gemerkt!?
Waar gebruiken jullie je woudmunten voor ik koop er elke keer mest voor maar vind het zo zonde Owja en wat is verpleegkundige met een koe erop wat kan ik daarmee doen??
Nee hoor, nog geen tijd voor gehad. Heb de 2 van mijn vriendin om op te passen dus heb nu 4 kinderen want nummer 5 heeft een voetbaltoernooi.
Gebruik ze meestal als ik een gebouw af wil hebben en ik hoef nog maar een paar dingen. Heb nl. niet zoveel geduld haha. Maar heb nu nog 15 munten staan!
Ja viel mij gisteren ook al op. En ik heb niet het idee dat een bug formulier een oplossing biedt dus ik laat het maar.
Daarmee kan je als je je koe net eten heb gegeven, en je moet een aantal uur wachten, weer een nieuw kegeltje boven het hoofd plaatsen en de koe opnieuw voeren. Handig als je ze snel volwassen wilt krijgen.
Nee dat idee heb ik ook niet dat het helpt, maar ik baal er zo van. Bij dieren zou het me niet uitmaken, maar jouw hulp bij mij heeft uiteindelijk nu niks opgeleverd. Terwijl iedereen die pindataak snel afgerond wil hebben
Goedemiddag, Dametjes liggen op bed, dus kan mama even FS spelen Had gevraagd of er iemand nog steak of aardappelpuree wou, maar er waren volgens mij geen belangstellenden meer, misschien meld er nog iemand zich
Ik stuur je er 1 via gratis cadeau ik wil graag iets van bouwmatriaal terug ook voor mijn smidhuisje Edit: Verzonden