En we kunnen weer verder met geld verzamelen!! Moet 4 bbq maken! Iig weer een nieuwe taak, dat is altijd leuk
Hoe vaak moet je trouwens op een pijnboom hakken voordat er een beer tevoorschijn komt!? Durf de gok nu nog niet aan nl. Maar dan kan ik misschien eindelijk eens anjers neer gaan zetten!
Ik heb nog 2 puree nodig en helaas ook 3 steaks . Zag ze al steeds voorbij komen en probeerde ze te sparen, zonder succes.
Ja zeker, ik heb nu nog maar 3 van de 16 prooien gemaakt (die nodig zijn voor de BBQ) dus nog 13x900 munten minimaal. Maar anders verkoop ik wat volwassen dieren of fruitbomen, levert ook best wat op. Heb je die schapentaak ook nu? Gelukkig had ik al 5 volwassen schapen staan voor het verkopen, nog maar 1 te verkopen en dan is mn taak alweer klaar
Nee die heb ik niet, weet niet of ik die al heb gehad......... Heb nu varkens kopen en volwassen varkens weer verkopen. Had helaas nog maar 2 varkens volwassen, dus nog even wachten dan maar.
Ik heb inmiddels ook 4 ossen staan, dus mocht ik een steak vangen krijg jij hem! Ben ook vandaag via de meiden hier snel voorzien, super om elkaar zo te helpen
Moet jij varkens en ik schapen zeker Maakt ook niet uit, maar vind het wel leuk weer wat nieuwe taken!
' Idd, zat echt even vast met die steaks, puree en een pindadop Nu gelukkig weer wat nieuwe taken. Ook moet ik aardappelen, mais en erwten planten voor een taak. Maar er zitten ook taken bij wat moeilijker is omdat ik geen eiken, beenderen en zo heb om slangen en beren te verjagen. Of die taak met die 12 marmotten.