ik heb je dus energie gestuurd had niets uit je lijst ik wist niet eens dat je een os kon versturen jennie
Zo, was ik ook weer eventjes.. Iemand nog dringend iets nodig? Ikzelf heb bouwmateriaal nodig.. Geen rotan, maar de rest wel
ben nog 3 fluitjes, 2 vlagjes, 2 snoepjes en 2 aapjes nodig.. whoehoe weer 1 gereedschap er bij.. nog maar 2 te gaan!
Zoooo ben ik ook weer Wie heeft er 1 tandwiel en 2 stickers voor me...? Dn heb ik mn huisje af En nog steeds op zoek naar 2 mest... wie o wie... wil ruilen of heeft ze te geef Ga zo weer cadeautjes uitdelen...
Super, dankjewel... Vraagje, hoe kan ik mest in mn verlanglijstje zetten.... Ik heb er geen en manlief wel dus die wil hem naar me sturen maar dat gaat dus neit alstie niet in mn lijstje staat...
je moet hem als cadeautje krijgen en dan kun je hem in je lijstje zetten! Ik heb net cadeautjes verstuurd, dus je hebt al iets anders... helaas
Thx! Ik heb het huisje af nu Nog een vraagje hoor.... hoe kom je aan die bloemen die je voor je collectie nodig hebt om te ruilen.... "ruil een paarse anjer" Krijg je die als je anjertaken koopt ? Als je dus die potten water geeft...?
als je alle 5 de kleuren anjers hebt, dan kun je ze ruilen voor 1 paarse. Een paarse kan weer alle 5 de kleuren geven.
Je krijgt idd een paarse anjer als je de anjercollectie bij elkaar hebt, deze krijg je idd als je de taken koopt in het bloemhuisje, maar dan is de vraag of je wel allemaal verschillende krijgt, want vaak krijg je dezelfde kleuren edit: is al uitgelegd hierboven Welke kleuren moet je nog van de anjer?
Moet nog de 2e, 3e en de 5e Blauw, lichtgeel en donkergeel Oke het begint een beetje te dagen geloof ik Ook nog steeds op zoek naar 1 steak....
Steak heb ik iig voor je, zal kijken welke anjers ik heb Edit: steak verstuurd, anjers had ik al weggeven, heb niets meer, als ik ze heb stuur ik ze door