Top, dank je wel! Misschien een beetje een late reactie, maar ik lag in bad Nog 1 pindadop en 1 abrikoos te gaan
ik hoef alleen de gele anjer nog voor de moederdag taak heb net van me zussie die andere gekregen die ik nog miste
Net nog even 40 tomaten geplant. Hopen dat er 1 marmot komt, dan is mijn marmottentaak af! Ze kwamen vandaag met bosjes tegelijk, dus ik heb goede hoop!
een hele goedemorgen allemaal, Iemand nog speciale wensen vandaag? Ik ben zelf nog 2 rotan, 6 verf en 4 riet nodig, dan heb ik de upgrade van het kippenhok klaar. Voor de rest is op moment best saai zo met die pindataak, plus de taak van 21 marmotten, 4 slangen en 7 beren laten verslaan door echtgenoot of kind.
@ Brenda, nee die heb ik niet voor je. @ Skye, en dan nu vossen verslaan, succes. @ Veroon, door het verzorgen van kippen en varkens. Heb je een kippepoot gestuurd. Heeft er toevallig iemand een verwelkte zonnebloem staan?
dank je wel voor de kippepoot en heb geen verwelkte zonnebloem staan dat zou vanmiddag wel gebeuren of hoelang het duurt
heeft iemand voor mij 5 tomaten planten voor mij om water te geven En iemand met 5 pompoenen en iemand met 2 pompoenen om water te geven dan heb ik mijn taak klaar