Ik moet dus nog steeds 14 abrikozenbomen water geven, wendelaa had er 5 voor me geplant, dus netjes water gegeven en hij heeft ze er niet bij opgeteld, ga ik nu net terug naar haar, kan je ze weer water geven, maar ja mijn 5 beurten zijn wel weg
Ik heb nog een hoop kados te geven. Kan iedereen neerzetten wat die nodig heeft? Ik zoek mest ( jo-An90) op hyves
Hoef op het moment geen gewassen te bewateren, maar als je een keer toevallig een steak hebt dan hou ik me aanbevolen, geef iedere keer ossen eten en poets me rot op ze. Maar steeds geen steak.
Ik heb een gele en roze anjer staan! En nog 1 maar weet nog niet wat dat word. Misschien kunnen we zo anjers ruilen! Heb er nu nog geen maar als ik er 1 over heb laat ik dat weten! Appelstukje: iemand vroeg er van de week om! Maar weet niet meer wie! Ik heb er nu 1 laat maar weten als je hem nodig hebt! Skye: wie ben je ook alweer dan huur ik je in!
@Andrea heb vele ossen verzorgd maar helaas geen steak gekregen. Morgen weer proberen als je dan nog niet genoeg hebt.
Skye: ik huur je straks in! Heb nu mijn tuintj in orde en geen taak voor je haha. Zodra ik weer iets heb ben je aan de beurt!
Jij ook heel erg bedankt, dat zijn er nu al 10, nu nog 1 iemand die er 4 wil doen? Kan ik wat voor jou doen?