Heb je vanochtend een os verstuurd Ik zou heel graag 1 sticker en 2 hutontwerp willen en heb nog aan bouwmatriaal nodig: 5 rotan 7 hout 6 verf 7 riet 4 steen brenda trouwfoto level 35
3 Rotan, 4 hout, 5 riet, 7 verf en 5 steen om mijn hotel af te bouwen. Ingrid level 42 Heb je al een os gegeven vandaag, dus heb ze niet meer, heb je wel een gootsteen kado gedaan.
3 verf,3 riet, 5 linten, 2 hout, 2 rotan... voor anderen ook nog wat....als niemand meer wilt kan je wel wat meer krijgen later!
2 hutontwerp, 3 hout, 3 verf...anderen staan niet in je lijstje! Sticker heb ik helaas niet...ook niet gratis....
gefeliciteerd antares ik zie dat je vandaag je eerste echo hebt gehad en dat je het hartje hebt zien kloppen sorry even offtopic jennie
Antares, mocht je nog bouwmaterialen of materiaal voor het poetshuisje over hebben, tandwielen hutontwerp, stickers... Graag Trudy level 40
ja klopt! was perfect op termijn!! zo anders als vorige echo bij de mk!!!! zo mooi, heb het zelfs gehoord, gyn was helemaal happy hihihi, wij ook!!! hoef zelfs niet meer terug te komen...termijn was nog niet bepaald, want is nog te vroeg (maar klopte wel) dus moet aan vk vragen of ik er met 9 weken ofzo nog eentje krijg!! vind ik helemaaaal niet erg....en zal ik wel krijgen, want zeg gewoon dat ik zo ongerust ben...(ben ik ook....blijf wel beetje bang hoor.) Zoo weer ontopic hihihi