wat raar, zie je er niet tussen staan wil je anders iets sturen? heb niet echt wensen.. energie is altijd welkom.. dan stuur ik daarna de steak.. dan weet ik wie je bent zeg maar..
Senninha, thnx voor de strohoed!! Skye, ik kan niemand meer inhuren vandaag, sorry... Anjers, ik doe mee met de ruilparade, ben alleen nog bezig met de anjertaak. Had al mijn eiken verwijderd en die moet ik nu eerst gaan sparen....
Duik in mn pauze mn tuintje weer in (nu al zin in ) Als ik dan steaks of puree heb, zal ik het hier melden!
Ja, zo gaat dat bij mij ook, wil ook graag meedoen met het ruilen van anjers, maar heb er zelf op het moment nog geen één Moet eerst mn boompjes laten groeien, maar dat gaat niet zo snel helaas
Gejanne, dat gaat veel te langzaam... Was ik blij dat de bomen weg waren, heb je ze nu ineens weer nodig... En dadelijk ook voor de apentaak, dus ik hak geen bomen meer om.... Aardappelpuree en steaks hier ook hard nodig...
Ja, ik had ook eindelijk mijn veldje leeg, hadden we beter niet kunnen doen haha. Ach, hopelijk blijft die moederdagtaak nog ff staan, maar las op een ander forum dat men er niets voor terug kreeg voor het afronden, terwijl het wel heel veel munten kost. Zullen zien. Die puree en steaks heb ik gelukkig bij elkaar, heb wel vier ossen staan, dus als ik iets krijg hoor je het. Heb volgens mij ook mn veldje vol aardappels staan.
ik moet nog 2 aardappelpuree en 3 steaks... Heb 3 ossen staan en ook 3 veldjes aardappelen. Hopelijk heb ik het snel bij elkaar... Die meoderdag taak zal toch wel even blijven staan? Je hebt echt niet zo snel al die anjers bij elkaar....
Misschien ben ik wel dom dat ik er nu pas achterkom en is het al algemeen bekend dat het kan, maar wil het toch even delen. Als je zelf de dieren bijvoorbeeld aan eten geeft, kan je intussentijd op je mannetje klikken en dan kan die bijvoorbeeld de bloemen water geven en zo geld het ook voor je kind. Ik kwam er dus vandaag pas achter dat het kon.........
haha kan ik me voorstellen.. Heb ruim twee weken over die taak gedaan.. Had er toen zelf 2 gevonden en de andere twee via hier gekregen.. En nu heb ik 4x de ossen verzorgd gisteren bij een buur en kreeg meteen twee steaks.. krom spel haha