Heb nu corina en andrea die 5 abrikozenbomen hebben geplant voor me, nu ben ik nog op zoek naar 1 iemand die er 4 wil planten. Wie o wie?
Hoi, Butterfly.. ik wil wel maar al mijn centjes gaan op aan de pinda's die ik moet kopen... Is er iemand die anjers over heeft???
wie ben je op hyves? *ga echt een lijstje maken* heb net een aardappelpuree gekregen na het oogsten..
Dit had ik ook maar toen heb ik via geschiedenis hyves games direct ingeklikt en toen deed hij het wel... Dezelfde baas???
Onder werktijd op hyves en ZP mag ook helemaal niet Ik doe het ook, maar hyves bewaar ik toch maar voor in de pauze
@ Butterfly, ik heb 4 abrikozenbomen staan 1 al wat grotere en 3 kleintjes rechts onderin, dus over 6a7 uur kun je water gaan geven . @ Skye, heb je nog gereedschap nodig want ik heb nog op voorraad dan stuur ik je er wel 1 op.
je hebt helemaal gelijk , ik keek en dacht ooh ik heb nog liggen kan ik zo versturen, en sorry inhuren voor vandaag al op
Jeetje, hoe lang duurt het wel niet tot die slechterik die de potten bewaakt uit het schattenhuis is!! Volgens mij zit ie er nu al een week ofzo!! Heel irritant