cadeau's maak je in 2 delen... eerst heb je voedsel en geld nodig, daarvan maak je vlees en je kunt 5 vlees en 2 lint inruilen voor een cadeau dit kan in het dierenverblijf!
Zo even een abbo Wie kan er voor mij tomaten en pompoenen planten zodat ik die water kan geven? Thanx!
Dames, een vraag: Ik moet 4 steaks hebben, er staat onder dat komt van een koe, dus allemaal koeien erbij gekocht, maar geen steaks. Nu keek ik dus bij collectie en staat die tussen de os, moet ik nu dus ossen gaan kopen? Pffffff en aardappelpuree schiet ook al niet op. Dacht dat ik er 2 moest hebben, maar het zijn er 4, dus moet er nog 3. Iemand nog cadeaudoos nodig?
Ik heb nog een taartdoos over! Iemand interesse?? En heeft er iemand 2 mest voor mij over?? Dan kan ik weer een taak afronden!!
Wie heeft er voor mij spullen om te bouwen??? Ik kom niet echt veel verder nu hihih.. Zijn er dingen die ik nog voor jullie kan doen? Help me opweg he, speel het nog maar net!
he, ik had net een Engel in mijn schattenhuis.... krijg je 1 gratis spel.... en wat sloeg ik daar.... de slechterik
Meiden kan ik nog iemand blij maken met bloemen?? Heb het volgende over: 9 rozen geel 7 rozen wit 2 tulp roze 5 tulp paars 3 tulp oranje 7 tulp geel 1 paarse lelie 3 gele lelie 2 vlinderorchidee roze 3 vlinderorchidee geel 3 crysant paars 2 cactus paars 3 cactus geel 2 cactus wit 1 lotus oranje Dus als je hier iets van kan gebruiken hoor ik het graag dan komt het naar je toe!
Zo heb alle cadeautjes weer uitgedeeld! Heb gewoon de wensenlijstjes aangehouden en roozjeh heeft een eik gekregen!