Ik heb nu die fijne taak met aardappelpuree en steaks verzamelen dus als iemand daar nog iets van heeft liggen? Ik heb trouwens een hele berg van die taartdozen over, nog iemand interesse?
Nee staan niet in mijn lijstje, ik heb namelijk nog niks Zal even kijken of ik het alsnog kan doen *edit* hij staat er in. Super bedankt alvast! En Zina mocht ik ooit nog overhouden dan gaan ze naar jou hoor
Wat balen, weer een bug in het spel. Heb ze bij mij zelf net water gegeven helaas, heb er ook maar 2 staan ;(
Kun je vanuit je collectie op je wensenlijstje zetten. Anders kan ik ze niet naar je sturen volgens mij, zal ff kijken. Edit: lukt wel, ze komen er aan!!
Ik heb twee grote ossen staan die over 3 uur gevoerd kunnen worden. Als je ze nu even komt verzorgen is dat een uur eerder, misschien rolt er nog een steak uit
misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen , ben jij ook net begonnen? jij zou tomaten hebben doen opleven voor mij (zie ander bericht) maar ik heb je nog niet als vriendje Jennie Profiel - hyves.nl spinnekop
@ Butterfly, ik heb er nog 2 staan die je water kunt geven, de rest was je net al iemand voor, hopelijk pakt die die dan wel, dit is wel balen zo. @ Spinnekop, Ja als het goed is staat er een vreemd poppetje ergens in je veld die klik je ana en op accepteren dan ga ik aan het werk en heb je weer 5 tomaten die goed zijn, we zijn al wel vriendjes, ik ben Ingrid
Bepaalde taken kun je idd ook alleen maar bij jezelf doen, zou goed kunnen dat dat voor deze taak ook geldt
geeft niks hoor, zo ben ik een paar weken terug ook begonnen . maar mest en harken zijn nog steeds welkom .
marloes thanks! pff krijg net 6 cactussen na het behalen van een prestatie.. van de week ook al eens gekregen. wat moet ik in godsnaam met 6 cactussen