Ik heb je er 1 gestuurd en ik heb er 1 in voorraad maar dan moet je hem even in je wensenlijstje zetten. Moet wel over 10 minuten naar scouting en voetbal met de kinderen dus dan wordt het pas na 13 uur.
Zijn er nog mensen die taartdozen nodig hebben???? Ik heb er nog 1 over!! Super, ga hem nu gelijk in mijn wensenlijst zetten!! Hij staat erin!!! Wat wil je er voor terug??
Zo kreeg net 6 cactussen kado, omdat ik de bloemen 250 keer water heb gegeven. Waarom geen anjers!!! ggrrr...haha
Ik heb nog nodig voor de apenboom: 1 halsketting, 2 vlagjes, 2 aapjes, 3 fluitjes en 3 snoep. Komt er ook nog een deel 6 taak bij de apen?
Ik lees taartdozen... Ik moet er nog 11! Verder heb ik mijn lijstje ook aangevuld met wat dingen voor... het bloemenhuis!
taartdozen? ik moet er nog 1! dus please, als je over hebt? en voor de bloemen moest ik 1 paarse bloem ruilen, doe ik dat, staat de opdracht er niet meer tussen
Trouwens, ik heb een man! Maar dacht dat we nu meer klusjes konden doen... Balen trouwens, was al mijn onkruid vanochtend kwijt, staat er nu weer heeeeeeel veel!